Login Inschrijven
Paswoord Opslaan 
Home Films Programma Bonus Forums Agenda Services  
De mening van de bezoekers Open forum Gebruiksvoorwaarden   fr

Valentine's Day

La fiche du film Media L'avis des utilisateurs

Een film van Garry Marshall met Julia Roberts, Jessica Biel, Jessica Alba, Anne Hathaway, Jennifer Garner, Bradley Cooper, Ashton Kutcher

Aantal berichten: 2 - 2 stemmen Geef uw mening over deze film  -  Zich inschrijven

gezien door ubisimpson, 31 jaar, gepost op 12/02/2010 - quotering: 7/10 -
Eerlijk gezegd verwachtte ik een film zoals "Love actually", en enerzijds was dit ook zo, maar anderzijds ook niet helemaal. Overeenkomsten zijn de verschillende liefdesverhalen en de hele rits bekende acteurs en actrices. Het verschil lag hem echter in het feit dat ik om de een of andere reden niet zo emotioneel werd geraakt zoals bv. bij "Love Actually" wel het geval was. En ok, er waren leuke momenten en ik heb me geamuseerd, maar het is toch niet helemaal geworden wat ik ervan had verwacht. Er had misschien meer in kunnen zitten?
gezien door marCCo, 41 jaar, gepost op 12/02/2010 - quotering: 6/10 -
"Love Actually" -light, zo laat "Valentine's Day" zich perfect omschrijven. Een nooit geziene sterrencast wandelt nonchalant door een rustig voortkabbelend rom/com-mozaiekje. Mist de spitsvondige dialogen die nodig zijn om dit echt te doen vonken (alhoewel Jamie Foxx naar het einde toe een tweetal waarlijk hilarische one-liners in petto heeft), maar gaat ook nooit vervelen. Vooral Topher Grace en Ashton Kutcher zijn echt goed. Een lach en een traan, het zit er allemaal in, maar met zo'n cast is dit toch een halve teleurstelling.

Film - Media - Forum 

Alle bioscoopzalen in België en Luxemburg

Gebruiksvoorwaarden - ©1996-2009 Ipm sa - Contact