| |
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
  |
| |
|
|
|
|
 |
|
gezien door ubisimpson, 31 jaar, gepost op 21/07/2009 - quotering: 9/10 -  |
|
Ik vond deze film goed, zowel voor de kleinere als de grotere kinderen. Mijn favoriete beestenboel (vooral Scrat :)) is weer helemaal terug en de andere setting was wel origineel. Wel vind ik ook dat er hierna niet per sé een vierde deel moet komen, omdat anders alles te uitgemolken zal zijn. Deze sequel kan er echter nog meer dan door ;) |
|
 |
|
gezien door Daan Van Belle, 30 jaar, gepost op 07/07/2009 - quotering: 7/10 -  |
|
3de en hopelijk ook laatste deel in de succesvolle animatieserie. Ik moet zeggen dat deel 3 beter is dan het 'overbodige' 2de deel. Ik heb me kostelijk geamuseerd met deze film. Voor de kinderen is dit topamusement. En ook voor Scrat, die deze keer een Scrattin tegen komt, die het ook op zijn eikel (wanneer krijgt hij die nu eindelijk eens te pakken???) gemunt heeft. Een tweestrijd barst dus los tussen beiden. Ook de oneliners zijn vele beter dan uit het vorige deel, met name Buck, de wezel, vuurt er graag een paar op het publiek af. Zekers de moeite om op een regenachtige dag eens te gaan kijken, of als je eens goed wilt lachen. Maar zoals ik al zei, een 4de deel hoeft echt niet! |
|
 |
|
gezien door marCCo, 41 jaar, gepost op 02/07/2009 - quotering: 4/10 -  |
|
Meer van hetzelfde hier : de succesformule wordt verder leeggemolken, dus weet je wat je mag verwachten. Her en der nog steeds een leuke vondst, maar over-all te weinig fun voor de iets oudere filmfan die de eerste twee delen al heeft gezien. |
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
|
|