Login Inschrijven
Paswoord Opslaan 
Home Films Programma Bonus Forums Agenda Services  
De mening van de bezoekers Open forum Gebruiksvoorwaarden   fr

Transformers 2: Revenge of the Fallen

La fiche du film L'avis de la critique Media L'avis des utilisateurs L'actualité relative à ce film

Een film van Michael Bay met Megan Fox, Shia Labeouf, Hugo Weaving, Josh Duhamel, John Turturro, Isabel Lucas, Tyrese Gibson

Aantal berichten: 6 - 6 stemmen - Gemiddelde: 38%  Geef uw mening over deze film  -  Zich inschrijven

gezien door Filmliefhebber, 32 jaar, gepost op 01/05/2010 - quotering: 6/10 -
Hol, dom blockbustergedoe dat we van Michael Bay gewoon zijn. Toch heeft de film mij absoluut niet geïrriteerd. Twee redenen: de vette over-the-top actiescènes en de ruime variatie aan soorten Decepticons (kleine en grote).
gezien door DarkTrain, 26 jaar, gepost op 24/07/2009 - quotering: 1/10 -
Van de eerste Transformers heb ik genoten. De tweede film gaat volledig de mist in. Michael Bay pakt het grootser aan, maar hij slaat de bal toch compleet mis. De film zit vol onnozele grappen en grollen en de CGI laat regelmatig de wensen over. Vol verwachtingen uitgekeken naar deze sequel maar vol teleurstelling de zaal verlaten.
gezien door Daan Van Belle, 30 jaar, gepost op 04/07/2009 - quotering: 7/10 -
Wat de slechte kritieken ook zeggen, ik heb mij wel aardig kunnen amuseren met 'Transformers 2'. Klopt, veel te veel explosies en onoverzichtelijk camerawerk laten een rommelige indruk na. Maar laat dat niet wegnemen dat de special effects nog steeds spectaculair ogen. En het verhaal is echt enkel geschreven om zoveel mogelijk 'Transformers' op het scherm te toveren en zoveel mogelijk explosieve actie in beeld te brengen, plus enkele leuke one-liners die toch regelmatig een lach op men gezicht brachten. Voor pubers en volwassenen die zich nog puber achten. Popcorn film, niet meer en niet minder.
gezien door marCCo, 41 jaar, gepost op 02/07/2009 - quotering: 1/10 -
Het valt me toch wel tegen, na het uiterst genietbare eerste deel, te moeten vaststellen dat dit één van de allerslechtste films van dit jaar is tot nu toe. Een hyperkinetisch, in afgrijselijke kleuren gegoten non-stop actie vehikel dat de lachwekkende special-effects scenes aaneenrijgt, zonder ook maar één greintje aandacht aan verhaal what so ever te besteden. De ene explosie blaast de andere van het scherm en met iedere vuurbal wordt het moeilijker een geeuw te onderdrukken. Nog teleurstellender is echter dat Bay hier resoluut kiest om een film te maken die zich nadrukkelijk richt op tien tot veertienjarigen; eenieder ouder dan dat zal hier ontzettend door ontgoocheld worden, en dit komt van een tot voor kort verstokte Michael Bay -fan! Abominabel begin van de filmzomer.
gezien door Caffy, 26 jaar, gepost op 27/06/2009 - quotering: 7/10 -
Nog steeds een zeer spectaculaire sci-fi actiefilm, echter het niveau van de eerste film wordt in mijn ogen niet geëvenaard in dit vervolg.
gezien door LDC/NEO, 55 jaar, gepost op 23/06/2009 - quotering: 1/10 -
"grandioos evenement"-spektakelepos"-"kwieke regie"-"weergaloos spektakel" schreven we hier op 09/07/07 over "Transformers" van Michael Bay. Niets van dat in de sequel zoals te verwachten was. Een fletse kopie met méér vechtende robotten, méér Megan Fox(Bay pakt ze van alle kanten), méér oorverdovende explosies, méér militaire propaganda, zovéél méér met als resultaat een enorm minspektakel. Als fan een enorme ontgoocheling waar we best niet al te veel woorden aan vuilmaken.

Film - Recensies - Media - Forum - Nieuws 

Alle bioscoopzalen in België en Luxemburg

Gebruiksvoorwaarden - ©1996-2009 Ipm sa - Contact