Login Inschrijven
Paswoord Opslaan 
Home Films Programma Bonus Forums Agenda Services  
De mening van de bezoekers Open forum Gebruiksvoorwaarden   fr

Angels and demons

La fiche du film L'avis de la critique Media L'avis des utilisateurs

Een film van Ron Howard met Tom Hanks, Ewan McGregor, Ayelet Zurer, Stellan Skarsgård, Pierfrancesco Favino, Nikolaj Lie Kaas, Armin Mueller-Stahl, Thure Lindhardt

Aantal berichten: 10 - 11 stemmen - Gemiddelde: 82%  Geef uw mening over deze film  -  Zich inschrijven

gezien door Tijdlezer, 41 jaar, gepost op 29/05/2010 - quotering: 7/10 -
Perfect om een avondje tv kijken mee op te vullen. Gelukkig veel beter dan de eerste Da Vinci film.
gezien door DarkTrain, 26 jaar, gepost op 24/07/2009 - quotering: 8/10 -
Wie de boeken van Dan Brown heeft gelezen moet tot de conclusie komen dat deze best-seller auteur een literair lichtgewicht is. Toch is Angels & Demons een genietbare film die aan een sneltempo voorbij raast. Vakkundig in elkaar gestoken popcorn entertainment meer moet dat niet zijn.
gezien door vdw, 52 jaar, gepost op 07/06/2009 - quotering: 6/10 -
Wij gingen met hoge verwachtingen....te hoge. Van zo'n script moet toch een pakkende film te maken zijn, maar helaas hebben de Amerikanen de woorden "Action" en "Suspense" verwisseld. Een razend snelle actiefilm vol met overdonderend beeldgeweld....maar waar is de suspense, de èchte spanning....waar blijven de pakkende dialogen....wanneer voel je de èchte intriges. Niks dus. Wat blijft is een boeiende variatie op een politiefilm met een overdosis "Action".
gezien door Favourites, 45 jaar, gepost op 29/05/2009 - quotering: 6/10 -
Wat een onvoorstelbaar gewauwel is dit! Ik krijg het altijd op mijn heupen, wanneer een filmmaker denkt, dat hij de kijker de leerstof van de lagere school nog eens moet opdissen. Hier kregen we een mooie herhaling van wat het heliocentrisch systeem inhoudt, en leven en dood van Galileo Galilei passeerde ook nog eens de revue - uiteraard om de inhoud begrijpelijk te maken voor de medemens. Verder is deze film natuurlijk goed gemaakt, en zit er wat vaart en spanning in. Door de versimpeling van de feiten en dan de onwaarschijnlijke plotwendingen scoort deze film voor mij niet meer dan 6/10. Sorry voor de fans.
gezien door rafgol, 46 jaar, gepost op 25/05/2009 - quotering: 10/10 -
Gewoon bijzonder knappe film. Een spannende rollercoaster die voortdendert in Vaticaanstad en ver daarbuiten. Magnifico.
gezien door marCCo, 41 jaar, gepost op 23/05/2009 - quotering: 8/10 -
Howard en Hanks doen met deze follow-up van de "Da Vinci Code" wat van ze wordt verwacht : een absolute crowdpleaser van heel hoog niveau afleveren. Fraai gestilleerde en uitstekend vertolkte (McGregor! Skarsgard!) religieuze thriller die aan een razend tempo (in tegenstelling tot het toch een beetje trage en saaie boek) over het scherm flitst. Enkel de finale laat het toch weer een (wlliswaar heel klein) beetje afweten. Maar alweer eens dit jaar topblockbusterpret !
gezien door ubisimpson, 31 jaar, gepost op 18/05/2009 - quotering: 10/10 -
Ik kan eigenlijk niet anders dan me aansluiten bij de andere reacties op deze film. :) Ik had eerlijk gezegd ook niet zo'n hooggespannen verwachtingen ivm deze "Angels and demons", maar was bijzonder aangenaam verrast. Het verhaal zat goed, de spanning zat er tot het einde in, er werd prima geacteerd en idd chapeau voor het nabouwen van oa de Sixtijnse kapel! En ik vond deze prent ook beter dan "The Davinci Code". Het boek heb ik niet gelezen, dus ik kan niet zeggen wat nu het beste is. In mijn ogen één van de beste films van dit jaar totdusver. :)
gezien door palawan, 51 jaar, gepost op 17/05/2009 - quotering: 10/10 -
Waarheidsgetrouwe verfilming van het boek van Dan Brown. Spannend van het begin tot het einde. Zeergoed acterende Tom Hanks en Ewan Mc Gregor. Prachtige decors en ongelooflijk hoe de sixtijnse kapel werd nagebouwd. Heb veel meer van deze verfilming genoten dan van de Da Vinci Code. Zeker waard om te gaan bekijken.
gezien door Jonas888, 31 jaar, gepost op 14/05/2009 - quotering: 10/10 -
Ben gisteren de film gaan bekijken en ik moet eerlijk toegeven, ik was aangenaam verrast! Ik vond The Da Vinci Code wel ok maar zat niet bepaald te popelen op een vervolg. Angels & Demons heeft mijn verwachtingen echter volledig overtroffen. Het verhaal is superspannend van begin tot einde en voelt aan als een rollercoaster, je verveelt je geen seconde. Tom Hanks is zoals gewoonlijk uitmuntend en de bijrol van Ewan McGregor als priester was zeer geloofwaardig. De beste 7 euro die ik tot nu toe dit jaar in de bioscoop gespendeerd heb!
gezien door karatesmurf, 23 jaar, gepost op 14/05/2009 - quotering: 9/10 -
ik ben gisteren naar de film gaan kijken en ik was zeer aangenaam verrast. Ik vond Angels and Demons echt goed - vooral Ewan McGregor die zijn rol echt super speelt. deze was echt zooo veel beter dan Da Vinci Code - er gebeurde veel meer ! zeker een aanrader!

Film - Recensies - Media - Forum 

Alle bioscoopzalen in België en Luxemburg

Gebruiksvoorwaarden - ©1996-2009 Ipm sa - Contact