| |
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
  |
| |
|
|
|
|
 |
|
gezien door Filmliefhebber, 31 jaar, gepost op 10/05/2009 - quotering: 5/10 -  |
|
Dit is de typische film té veel in een reeks. De film brengt niets nieuws en origineels aan en sleept zichzelf voort. Alleen de intense vertolking van Hugh Jackman weet de film nog deels te redden. Ik zie regisseur Gavin Hood liever bezig met intense politieke drama's (Rendition) dan met soort halfslachtige blockbuster. |
|
 |
|
gezien door marCCo, 41 jaar, gepost op 03/05/2009 - quotering: 9/10 -  |
|
Uitstekende prequel op de toch behoorlijk straffe X-Men-trilogie. Gavin "Tsotsi" Hood regisseert heel strak en afgelijnd en Hugh Jackman geeft een behoorlijk intense vertolking als Wolverine. Ook de rest van de cast -met Danny Huston als Stryker en Liev Schreiber als de nieuwe Sabretooth op kop- zijn excellent. Spectaculaire actie wisselt naadloos af met een hele knappe verhaallijn en dito dialogen. Bovendien maken een resem nieuwe x-men hun intrede (meer van Gambit graag straks !) en wordt het geheel netjes afgerond. Tot hier toe het beste anderhalf uur popcorn-entertainment van het jaar ! |
|
 |
|
gezien door ubisimpson, 30 jaar, gepost op 01/05/2009 - quotering: 9/10 -  |
|
Toegegeven, het is alweer even geleden dat ik de X-mentrilogie heb gezien, maar "Wolverine" lijkt me een heel goede prequel. Het verhaal vond ik goed en bij momenten verrassend, de special effects zaten ook goed en de film heeft me geen seconde verveeld. Als je over het algemeen van verfilmingen van comics houdt, dan zal deze prent je wel kunnen bekoren. |
|
 |
|
gezien door anneke, 33 jaar, gepost op 01/05/2009 - quotering: 6/10 -  |
|
Na het geweldig 'X-men: the last stand', waren de verwachtingen enorm hoog gespannen voor deze Wolverine. Jammer genoeg met een teleurgesteld gevoel de zaal verlaten. De verwachtingen werden niet ingelost door deze medium actiefilm die veel te weinig van het X-men-gevoel wist op te wekken. Niet slecht, maar zeker niet goed genoeg, spijtig!! |
|
 |
|
gezien door rakki, 54 jaar, gepost op 29/04/2009 - quotering: 9/10 -  |
|
Heb de film vanavond in AP gezien.In één woord,een kei goed film! |
|
|
|
|
|
 |