Login Inschrijven
Paswoord Opslaan 
Home Films Programma Bonus Forums Agenda Services  
De mening van de bezoekers Open forum Gebruiksvoorwaarden   fr

Tropic Thunder

La fiche du film L'avis de la critique Media L'avis des utilisateurs Les horaires en salles

Een film van Ben Stiller met Ben Stiller, Jack Black, Robert Downey Jr, Steve Coogan, Jay Baruchel, David Pressman, Valerie Azlynn

Aantal berichten: 4 - 6 stemmen - Gemiddelde: 60%  Geef uw mening over deze film  -  Zich inschrijven

gezien door rafgol, 44 jaar, gepost op 10/11/2008 - quotering: 3/10 -
Ik sluit me volledig aan bij MarCCo, weinig bekoorlijks aan deze prent gevonden. Een verspilde-moeite-film, naar mijn mening.
gezien door maxke, 36 jaar, gepost op 26/10/2008 - quotering: 8/10 -
goede film, op het einde gaat ben stiller dood, spijtig!!!
gezien door marCCo, 39 jaar, gepost op 19/10/2008 - quotering: 2/10 -
Wat is dat toch met Hollywoodcomedies, dat ze zo onwaarschijnlijk ongrappig maakt ? Ondanks de zware sterrencast en de toch niet ongetalenteerde Stiller aan het roer is het ook hier weer huilen met de pet op.Een gemiddelde van anderhalve grap per uur is bijlange na niet voloende om een schamele glimlach te veroorzaken en ook Downey Jr's impressie van een "brother" kreeg mijn mondhoeken niet in beweging. Gouden tip : sluip efkens binnen in de zaal waar TT draait,bekijk de nepreclame en fake-trailers voor de begintitels en je hebt het enige gezien wat dit min of meer de moeite (huh?) waar maakt.
gezien door anneke, 32 jaar, gepost op 08/10/2008 - quotering: 7/10 -
Aangename meevaller. Ik ben nooit echt een Ben Stiller-fan geweest, maar ik heb deze keer echt wel goed gelachen, en ik was zeer aangenaam verrast door de pretentieloze, luchtige sfeer van deze film. Weer zo een waar achteraf bijzonder weinig van blijft hangen - gelukkig maar misschien - maar die u een leuke twee uurtjes bioscoop biedt.

Film - Recensies - Media - Forum - Vertoningen 

Alle bioscoopzalen in België en Luxemburg

Gebruiksvoorwaarden - ©1996-2008 Ipm sa - Contact