| |
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
  |
| |
|
|
|
|
 |
|
gezien door Alias, 32 jaar, gepost op 27/10/2008 - quotering: 3/10 -  |
|
Zwakke film. Vooral het laatste is er echt 'over'. Zwak plot, voorspelbaar !
|
|
 |
|
gezien door AntiAlcohol, 22 jaar, gepost op 20/09/2008 - quotering: 10/10 -  |
|
ik weet niet wat die jullie in de cinema hebben gedaan?
ik vond de film zeer spannend en origineel... ook mijn vriendin en alle andere mensen die in de zaal zaten... en als je gaat kijken haalt deze film op 180 stemmen een 9/10 dus jullie meningen lijken mij erg waardeloos... |
|
 |
|
gezien door TL11, 31 jaar, gepost op 19/09/2008 - quotering: 2/10 -  |
|
We wilden eigenlijk naar los gaan kijken, de nieuwe Jan Verheyen . Door een technisch probleem was deze afgelast. Omdat er in Sint Niklaas sowiso al weinig keuze is kwamen we bij Mirrors terecht.
Een film met een heel flauw verhaal dat kant noch wal raakt. De scenes die griezeleg en spannend zouden moeten zijn waren dit totaal niet en erg ongeloofwaardig.
Ikzelf ben wel te vinden voor psychologische thrillers maar vond deze film ver ondermaats. Voor mijn vriendin die het meer voor drama heeft was het al helemaal een flop. Jammer van de film voor de rest toch een leuke avond gehad |
|
 |
|
gezien door anneke, 32 jaar, gepost op 09/09/2008 - quotering: 4/10 -  |
|
Cliché bovenop cliché, weinig vernieuwend, weinig boeiend. Weer een film die het vooral moet hebben van de - vaak goedkope - schrikmomenten. Bij momenten toch spannend om naar te kijken dankzij de creepy decors, maar vergeten voor je thuis bent. |
|
 |
|
gezien door LDC/NEO, 53 jaar, gepost op 04/09/2008 - quotering: 1/10 -  |
|
Of het derivaat van de Koreaanse psychologische chiller "Into The Mirror"('03,Sung-ho Kim), een uiterst gesofistikeerde film over de menselijke identiteit met spiegels als metafoor. Géén wijde boog deze keer voor alwéér een Aziatische "make-over" want namen als Alexandre Aja en Kiefer Sutherland gaven ons toch dat broodnodige sprankeltje hoop. Maar na een beloftevol debuut kan Aja het niet laten te doen waar hij het best in is en er met de gore borstel door te gaan. Mag wel, maar dan komt ie aandraven met een bruuske stijlbreuk en zitten we volop in een "24"-aflevering, Jack én cellphone incluis. Het intrigerende, bovennatuurlijke script in de vergeetputten en onze Franse vrijbuiter maar grabbelen in allerlei "J-horror"-"The Shining" e.a. "Exorcist"-toestanden tot aan de ronduit belachelijke climax. Alwéér een maat voor niks dus, maar het goeie nieuws is dat het genre in zodanige ademnood is dat ze floppen dat het een lust is en "straight-to-video" DE ideale "verlossing" lijkt. Dit is allemaal nogal subjectief en egoistisch, en misschien zullen liefhebbers van B-Z-horor die het origineel niet zagen hier toch "iets" aan overhouden. We hopen het voor hun;) |
|
 |
|
gezien door marCCo, 39 jaar, gepost op 30/08/2008 - quotering: 3/10 -  |
|
Vrij teleurstellende remake van -verrassing!- alweer een Aziatische horrorprent. Regisseur Aja die toch de -ook al- knappe remake van "The hills have eyes" draaide, weet hier welliswaar een beetje sfeer te scheppen door middel van een fraai decor (een uitgebrand art-deco warenhuis) en goeie belichting, maar vergeet tempo in zijn film te steken. Voor een horrorfilm ook veel te weinig echte spannende momenten en Jack Bauer op automatische piloot is ook niet echt een aanwinst... |
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
|
|