Login Inschrijven
Paswoord Opslaan 
Home Films Programma Bonus Forums Agenda Services  
De mening van de bezoekers Open forum Gebruiksvoorwaarden   fr

Get smart

La fiche du film Media L'avis des utilisateurs

Een film van Peter Segal met Steve Carell, Anne Hathaway, Dwayne Johnson (The Rock), Alan Arkin, Terence Stamp, Bill Murray, James Caan

Aantal berichten: 3 - 3 stemmen Geef uw mening over deze film  -  Zich inschrijven

gezien door ubisimpson, 29 jaar, gepost op 05/10/2008 - quotering: 7/10 -
Eerlijk gezegd heb ik ook lang getwijfeld om deze film te gaan zien, maar ik heb me al bij al wel geamuseerd. Ok, het is een niet altijd even logische prent, maar aan de andere kant heb ik bij momenten toch wel goed kunnen lachen en vond ik bepaalde zaken wel goed gevonden :). Al bij al dus een leuke parodie op James Bond e.a. spionagefilms, niet meer, maar zeker ook niet minder.
gezien door marCCo, 39 jaar, gepost op 02/10/2008 - quotering: 2/10 -
Heel lang getwijfeld om dit te gaan zien, maar uiteindelijk over de streep getrokken door Brico... En het goeie nieuws is : blij dat ik er dus maar 3 euro voor heb neergelegd... Ondanks een hoop lof, een grappige trailer en een charmante Steve Carell is ook dit weer een zeer ongeinspireerde en onthutsend ongrappige comedie die op alle vlakken voluit voor de meest risicoloze weg gaat en daarmee finaal voor de eindstreep volledig onderuit gaat. Next ! (or better : not)
gezien door 2stepxix, 34 jaar, gepost op 25/09/2008 - quotering: 7/10 -
Eindelijk nog eens komische amerikaanse film die geen romantische komedie is, en die het niet enkel moet hebben van moppen van onder de broeksriem. Goed en kan de mens doen lachen.

Film - Media - Forum 

Alle bioscoopzalen in België en Luxemburg

Gebruiksvoorwaarden - ©1996-2008 Ipm sa - Contact