Login Inschrijven
Paswoord Opslaan 
Home Films Programma Bonus Forums Agenda Services  
De mening van de bezoekers Open forum Gebruiksvoorwaarden   fr

Hellboy 2: the golden army

La fiche du film L'avis de la critique Media L'avis des utilisateurs Les horaires en salles L'actualité relative à ce film

Een film van Guillermo Del Toro met Ron Perlman, Selma Blair, Doug Jones, Jeffrey Tambor, Luke Goss, John Hurt, Anna Walton

Aantal berichten: 3 - 3 stemmen Geef uw mening over deze film  -  Zich inschrijven

gezien door ubisimpson, 29 jaar, gepost op 02/11/2008 - quotering: 8/10 -
Ik vond "Hellboy II: the Golden Army" een goede sequel. De meeste vertrouwde personages waren weer present, de special effects waren (voor mijn part toch) dik in orde en het verhaal mocht er ook wel zijn. Go Red! :)
gezien door navtsi0479, 23 jaar, gepost op 30/10/2008 - quotering: 7/10 -
Duidelijk mis .Hellboy. Hellboy2. Nog nooit van g'hoord.Wat wel bizar is. Trés Bizar. Tot nu , Vandaag.Nog niet zo heel lang geleden, Hellboy2:The golden Army gaan bekijken! Wat ik mij snel afvroeg Was Fantastic4 niet eerst met ''Human tourch'' en ''the Thing''.Nee ,kan niet man , hellboy anno 2004 , Fantastic4 anno 2005. Toch is er iets , heb ik het al eens gezien? Zelf de baby die op de borst van een of ander wezen groeit! Heb ik al gezien . Heb ik al gezien . Heb ik al gezien. Het lijkt of ze hebben het woord sequel wel zeer serieus genomen en op de letter gevolgd! A sequel is a work in literature, film, or other media that portrays events following those of a previous work.Ja, previous work, tijdens het kijken zag ik men in black, lord of the rings , Star Wars , fantastic4, en waarschijnlijk nog veel meer voorbij komen!Sorry, Is dit een komedie zoals superhero a movie? En uit welke film komt die tumor baby?
gezien door LDC/NEO, 53 jaar, gepost op 28/08/2008 - quotering: 8/10 -
Onze geliefde, onconventionele "Dark Horse"-superfreak mag in deze uitmuntende "sequel-met-een-vette-knipoog" alwéér zijn duivels ontbinden. Mike Mignola's bizar-absurd stripafgietsel past perfekt in de occulte sprookjeswereld van regisseur Guillermo del Toro. De wereld van "Hellboy" valt dan ook ver buiten de geijkte patronen van de eindeloze reeks Hollywoodiaanse "superhelden". del Toro's surrealistische onderwereld is je reinste nachtmerrie bevolkt met trollen en kobolten zo weggelopen uit een Bosch, Goya of "Pan's Labyrinth". Deze sequel mildert echter door véélvuldig gebruik van humor, originele sidekicks, amusante creaturen of rake knipogen naar "Star Wars" of "LOTR". De creativiteit van de Mexicaan staat alwéér buiten kijf ondanks een zwakker script (hoed af voor een geniale Ron Perlman die als gegoten zit in de huid van de bierzuipende, verliefde kat- en sigarenliefhebber). De mythologisch-barokke vormgeving, het inventief CGI- en cameragebruik of de hemelse score van Danny Elfman(what's in a name?) maken echter véél goed en tonen aan hoe meesterlijk del Toro zich thuisvoelt in dit eigenzinnig fantasmagorisch wereldje. Een helse uitschieter in dit specifiek genre!

Film - Recensies - Media - Forum - Vertoningen - Nieuws 

Alle bioscoopzalen in België en Luxemburg

Gebruiksvoorwaarden - ©1996-2008 Ipm sa - Contact