Login Inschrijven
Paswoord Opslaan 
Home Films Programma Bonus Forums Agenda Services  
De mening van de bezoekers Open forum Gebruiksvoorwaarden   fr

You don't mess with the Zohan

La fiche du film L'avis de la critique Media L'avis des utilisateurs

Een film van Dennis Dugan met Adam Sandler, Rob Schneider, Emmanuelle Chriqui, John Turturro, Nick Swardson, Lainie Kazan

Aantal berichten: 5 - 5 stemmen - Gemiddelde: 52%  Geef uw mening over deze film  -  Zich inschrijven

gezien door kennethvp, 31 jaar, gepost op 28/09/2008 - quotering: 9/10 -
Deze film is plezant van begin tot het einde. Je moet wel voor het genre zijn maar ze overdrijven zo dat het hilarisch is. Deze film is gewoon machtig.
gezien door MiStEr_CritiCizm, 14 jaar, gepost op 13/09/2008 - quotering: 8/10 -
Review : Gisteren gaan kijken in de Palace in Aalst. Adam Sandler heeft me al een paar keer aangenaam verrast (zoals met Click), en dat doet hij nu weer. The Zohan is zo'n leuk en goedgespeeld personage dat ik overweeg om m'n WarRock personage naar hem te vernoemen :P :P Het is allemaal redelijk overdreven en belachelijk, maar het doet wat een komedie hoort te doen : het werkt op de lachspieren. Ik heb me echt erg goed geamuseerd met deze film, en ben ervan overtuigd dat de meeste andere mensen dat ook zullen vinden. Meer valt er eigenlijk niet over te zeggen, behalve dat Rob Schneider (die bijna in al z'n films zit) me een beetje irriteerde. Voor de rest heb ik ook een lichte daling in kwaliteit opgemerkt naarmate de film vorderde. Het einde slaat dan weer alles wat betreft geloofwaardheid, maar dat stoorde me niet. Ben je op zoek naar een cinema-ervaring waarbij je je met je vrienden kan amuseren ? Dan is You Don't Mess With The Zohan echt iets voor jou ! Ik zou wel kunnen bedenken dat mensen die zich snel beledigd voelen, of niet tegen "vulgaire" dingen kunnen, deze film best overslaan. The Zohan is namelijk een dolle seksmachine die alles op z'n pad probeert te penetreren (LOL : Zohard :D ) en ook racistische en seksistische opmerkingen worden niet gemeden. Ook kan ik me gemakkelijk voorstellen dat Mel Gibson serieus pissed is na het zien van deze film...(waarom, dat ontdek je zelf wel hoor). Acteurs : 7/10 en CGI de rest : 8/10 ! Irritantste moment : Stukjes met Rob Schneider <_< OVERALL RATING : 7.5/10 !!! Voor meer reviews van me, check deze pagina en laat eens een reactie achter : www.nl.netlog.com/MiStEr_CritiCizm greetz
gezien door echelon, 28 jaar, gepost op 26/08/2008  -
nog maar eens een poging daar mijn vorige reacties verwijderd werden: Zwakke film met humor beneden alle peil. Deze film wou slecht een financieel graantje meepikken op de rug van "Hancock" door ook een verhaal uit te brengen van een niet-alledaagse man met bijzondere krachten maar wie deze film links laat liggen zal niets missen in filmland.
gezien door echelon, 28 jaar, gepost op 26/08/2008 - quotering: 1/10 -
zeer zwakke film met een (hoe kan het ook anders?) al even slechte acteur. belachelijk lage Amerikaanse onderbroekenhumor. Een onbeduidend filmpje dat graag financieel een graantje wou meepikken toen met Hancock (overigens wel een redelijk goede film) een film uitkwan over een niet alledaagse held. U mist niets in filmland als u deze links laat liggen... net zoals alle films van Eddy Murphy.
gezien door marCCo, 39 jaar, gepost op 24/08/2008 - quotering: 1/10 -
Een snuifje "Munich" ,heel wat "Borat", veel te veel ,zoals gebruikelijk, compleet irritante Sandler en een hoop lauwe, slecht geschreven en verschrikkelijk platte onzin. U weze gewaarschuwd.

Film - Recensies - Media - Forum 

Alle bioscoopzalen in België en Luxemburg

Gebruiksvoorwaarden - ©1996-2008 Ipm sa - Contact