| |
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
  |
| |
|
|
|
|
 |
|
gezien door navtsi0479, 23 jaar, gepost op 30/10/2008 - quotering: 8/10 -  |
|
Aangenaam verrast door Po de Kung Fu panda! Ik vind Kung fu Panda geslaagd ! Een Dikke panda van zero naar kung fu hero ! Happy disney feeling all the way ! a Complete fantasy movie ! We kregen te veel halve tekenfilm en te veel realiteit tekenfilms te verduren zoals Bee-movie, ratatouille, enchanted en schrek3 ! Wel nog iets beter vond ik the simpsons the movie al kan ik die niet vergelijken met bovenstaande tekenfilms! |
|
 |
|
gezien door lotje, 16 jaar, gepost op 13/09/2008 -  |
|
leuk |
|
 |
|
gezien door lotje, 16 jaar, gepost op 13/09/2008 - quotering: 10/10 -  |
|
het was super |
|
 |
|
gezien door Tijdlezer, 39 jaar, gepost op 11/08/2008 - quotering: 5/10 -  |
|
Het is niet slecht hoor, maar het voorspelbare verhaal "van zero to hero" maakt de film soms saai. |
|
 |
|
gezien door ubisimpson, 29 jaar, gepost op 09/07/2008 - quotering: 8/10 -  |
|
Al bij al vond ik "Kung Fu Panda" een mooie animatiefilm. Nu ben ik eerlijk gezegd sowieso al fan van het genre (en martial arts spreken me ook wel aan, dus dat zijn persoonlijke pluspunten). Het beste aan deze prent vond ik eigenlijk vooral het tekenwerk (prima actiescènes en sfeerschepping !). En de grappige momenten tussendoor zorgden ervoor dat ik me allesbehalve verveeld heb. :) |
|
 |
|
gezien door marCCo, 39 jaar, gepost op 09/07/2008 - quotering: 3/10 -  |
|
Alweer een vrij teleurstellende animatiefilm, die enkel zijn pijlen lijkt te richten op het jongste segment van de bioscoopgangers. De figuurtjes zien er ok uit, helaas kregen ze ondanks een sterke cast, slechts weinig karaktertrekjes van hun acteurs mee. Verhaalsgewijs blijf je hier wederom volledig op je honger zitten. Hopelijk doet "Wall-E" straks veel beter. |
|
 |
|
gezien door kristvanma, 36 jaar, gepost op 07/07/2008 - quotering: 6/10 -  |
|
Niet slecht hoor, maar niet van het niveau 'finding Nemo'... En al zeker geen Bambi... Probleem is dat je al bij al maar weinig empathie hebt voor een luie, niet eens zo grappige Panda.... Qua karakter lijkt hij wel op Shrek, zou het zijn broer zijn misschien? Mijn zoontje vond het wel 'bèrecool'.
P.S. Er werd af en toe teruggegrepen naar wat 'verouderde' technieken en tekeningen... en dat vond ik wel heel mooi... het hoeft niet altijd moderner en moderner... |
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
|
|