Login Inschrijven
Paswoord Opslaan 
Home Films Programma Bonus Forums Agenda Services  
De mening van de bezoekers Open forum Gebruiksvoorwaarden   fr

Chronicles of Narnia : Prince Caspian

La fiche du film Media L'avis des utilisateurs Les horaires en salles L'actualité relative à ce film

Een film van Andrew Adamson met Georgie Henley, Skandar Keynes, William Moseley, Ben Barnes, Sergio Castellitto, Pierfrancesco Favino, Vincent Grass

Aantal berichten: 3 - 4 stemmen Geef uw mening over deze film  -  Zich inschrijven

gezien door marCCo, 39 jaar, gepost op 31/07/2008 - quotering: 1/10 -
En helaas moet ook ik U vertellen dat deze "Prince Caspian" ,ondanks zijn op het eerste zicht veel duisterder look dan de eerste "Narnia"-prent, zich schaamteloos richt op de geldbuidel van Uw jongsten. Weg alle ouderwetse avontuurplezier die van de eerste zo'n feest maakte en in een overkill aan effecten (zowel visueel als op de klankband). De uitgegroeide kinderacteurs zijn al hun jeugdige charme kwijtgespeeld en blijken a-bo-mi-nabele acteurs te zijn die plompveloren lopen in een barslecht scenario. Tot overmaat van ramp blijken ook nog eens regisseur, cameraman en monteur van dienst ergens onderweg alle pedalen verloren te hebben en wat dat als resultaat oplevert kunt U (beter niet) gaan zien in de multiplex.
gezien door Ven, 53 jaar, gepost op 20/07/2008 - quotering: 2/10 -
Zowat alles aan deze film klinkt vals en beredeneerd. Ondanks de vele referenties naar illustere voorgangers zoals Shrek, The wizard of Oz, Lord of the rings, Harry Potter… weten cast noch crew noch ondermaatse computereffecten en bombastische score enige empathie bij de kijker op te wekken. Totaal mislukt als fantasy, als sprookje, als historisch epos… De film mag dan nog bedoeld zijn als onschuldig kindervertier, ook deze doelgroep heeft recht au sérieux te worden genomen. Dat er nog meer(dere) delen in de maak / op komst zijn, is een gruwelijke gedachte.
gezien door ubisimpson, 29 jaar, gepost op 07/07/2008 - quotering: 9/10 -
Eerlijk gezegd ben ik sowieso al een enorme liefhebber van fantasyfilms en ik keek echt reikhalzend uit naar deze "Chronicles of Narnia : Prince Caspian". Persoonlijk vind ik het een mooie (en zelfs sterkere) opvolger van de eerste film. Prachtige decors en special effects, prima actiescènes en een goed verhaal (al kan ik geen vergelijking maken met het boek aangezien ik dat niet heb gelezen). Verder vind ik (vooral de 4 Pevensiekinderen en Prins Caspian) heel overtuigend in hun rol. I hope they will blow the horn for a sequel ;)

Film - Media - Forum - Vertoningen - Nieuws 

Alle bioscoopzalen in België en Luxemburg

Gebruiksvoorwaarden - ©1996-2008 Ipm sa - Contact