Login Inschrijven
Paswoord Opslaan 
Home Films Programma Bonus Forums Agenda Services  
De mening van de bezoekers Open forum Gebruiksvoorwaarden   fr

Wanted

La fiche du film Media L'avis des utilisateurs

Een film van Timur Bekmambetov met James McAvoy, Morgan Freeman, Angelina Jolie, Thomas Kretschmann, Terence Stamp, Kirsten Hager, David O'Hara

Aantal berichten: 6 - 6 stemmen - Gemiddelde: 88%  Geef uw mening over deze film  -  Zich inschrijven

gezien door Favourites, 43 jaar, gepost op 03/09/2008 - quotering: 9/10 -
Pure onzin, maar op een schitterende manier gebracht. Ik heb er met open mond naar zitten kijken, en op het einde dacht ik: weer een brug verder. Wat moeten ze nu nog gaan uitvinden om actie beter weer te geven? Misschien een "serieuzer" verhaal?
gezien door markie, 31 jaar, gepost op 31/07/2008 - quotering: 9/10 -
Wanted!!! ? Meer van deze films zou ik zeggen ... :) visueel sterke actie, schuimbekkende humor, goed acteerwerk, een creatief scenario, ... Kzou geen minpunten kunnen geven aan deze film in zijn genre ...
gezien door anneke, 32 jaar, gepost op 22/07/2008 - quotering: 9/10 -
Wauw! Voor één keer de boom in met intrigerende verhaallijnen, geloofwaardigheid en diepgang. Dit is een zalige ambiancetrip vol spetterende actie en humor. De beste actiefilm die ik in lange tijd gezien heb, pure fun. En wat is die McAvoy een schatje...
gezien door ubisimpson, 29 jaar, gepost op 20/07/2008 - quotering: 8/10 -
Wat een film... Het is echt een tijdje geleden dat ik in de bioscoop nog zo de adrenaline heb voelen stromen. Na "Wanted" te hebben gezien, leek ik van een rollercoaster te komen. De actie spat van het scherm, het is een bij momenten ruwe en bloedige prent (maar ja, het draait dan ook om een genootschap met huurmoordenaars). Een originele en bij momenten verrassende plot, goed acteerwerk (vooral van Morgan Freeman, vond ik, al deden James McAvoy, Angelina Jolie en de rest het voor mijn part ook niet slecht). Soms moest ik aan "the Matrix" denken (vooral door de scènes in slow motion en de kogels, maar ook omdat er weer iemand wordt opgenomen in een groep en wordt opgeleid om een bepaald doel te dienen). Wel miste ik een bepaalde diepgang (die ik dan bv. wel in "the Matrix" of in "V for Vendetta" terugvond), maar ik denk dat liefhebbers van actiefilms echt aan hun trekken zullen komen.
gezien door marCCo, 39 jaar, gepost op 09/07/2008 - quotering: 8/10 -
De russische regisseur van het verbluffende "Nightwatch" (en het om onbegrijpbare redenden niet bij ons uitgebrachte vervolg "Daywatch" - what's up with that ?) zet zijn eerste stapjes in Hollywood met een wervelend actiespektakel. Heel wat stillistisch geweld, spectaculaire achtervolgingsscenes en fraaie "bullet-time"-sequenties. En een uitstekende vertolking -alweer- van James McAvoy als kwetsbare (anti)-held. Minpuntje : het al te mager en vrij voorspelbaar verhaal met welliswaar een goeie ontknoping. Dus toch alvast één zomerblockbuster die het bekijken meer dan waard is !
gezien door LDC/NEO, 53 jaar, gepost op 20/06/2008 - quotering: 10/10 -
"Cool as Hell"...de nieuwe bombastworp uit de wild-creatieve verbeelding van Timur Bekmambetov (wie "Mongol" zag heeft al ontzag voor zijn voornaam). Voor de Rus, berucht van zijn geniaal fantasy-hororduo, "Night-& Daywatch, is deze Hollywoodtrip er eentje op acid. Hij baseerde zich losjes op de graphic comicserie van Schot Mark Millar ("Wolverine"-"The Authority"), zelf een fervente adept van graphic-paus Alan Moore. Door die enorm unieke visuele taal en stijl barst ook "Wanted" uit zijn voegen van de meeslepende aktie, duizelingwekkende gevechten of auto-achtervolgingen in een bovennatuurlijk/esoterisch maatpakje. De helse montage, het acrobatisch camerawerk(Bay's vaste DOP), nooit geziene special f/x en een kinetische rotvaartregie maken dit tot een overdonderende cinematografische ervaring. Een grootschalige blockbuster van een "crazy Russian" of het beste wat episch Hollywood kan bieden. Bek' blijft echter trouw aan zichzelf én zijn Europese roots door zijn sardonisch-misantropische zwarte humor het spektakel in te boren. Knipogen alom, vooral naar "The Matrix"(die "bending-WOW-bullettime)-"Star Wars"-"LXG" of z'n eigen Russische inboedel, onze jongen kent zijn klassiekers! Het is funny en sfeervol en rolt als een pletwals over je heen...kun je checken op de "American Movie Day"....DAVAI

Film - Media - Forum 

Alle bioscoopzalen in België en Luxemburg

Gebruiksvoorwaarden - ©1996-2008 Ipm sa - Contact