Login Inschrijven
Paswoord Opslaan 
Home Films Programma Bonus Forums Agenda Services  
De mening van de bezoekers Open forum Gebruiksvoorwaarden   fr

The Incredible Hulk

La fiche du film L'avis de la critique Media L'avis des utilisateurs

Een film van Louis Leterrier met Edward Norton, Liv Tyler, Tim Roth, William Hurt, Christina Cabot, Tim Blake Nelson, Ty Burrell

Aantal berichten: 5 - 5 stemmen - Gemiddelde: 52%  Geef uw mening over deze film  -  Zich inschrijven

gezien door anneke, 32 jaar, gepost op 15/07/2008  -
Beter dan de versie van Ang Lee, maar al bij al toch maar een mager beestje. Edward Norton acteert prima zoals we van hem gewend zijn en ook Tim Roth en Liv Tyler doen het wel goed. Het begin van de film is nog redelijk veelbelovend, maar vanaf wanneer 'The Hulk' helemaal in beeld komt wordt het geheel eerder ridicuul. Ook ik moest onmiddellijk aan Shrek denken - volgens mij zijn het de voeten :-) - maar dan een vreemde mengeling van Shrek met King Kong en Filiberke. Niet echt boeiende cinema.
gezien door ubisimpson, 29 jaar, gepost op 07/07/2008 - quotering: 8/10 -
Deze Hulkfilm voelde voor mij al beter aan dan de vorige. Waarom? Enerzijds zit ie stampvol actie en special effects (entertainment gegarandeerd) , maar anderzijds krijgen we toch ook weer de mens Bruce Banner te zien en lijkt er al meer begrip te zijn voor zijn situatie. Mooi acteerwerk ook van Edward Norton en co. One (big green) step ahead :)
gezien door ThEoNe, 31 jaar, gepost op 03/07/2008 - quotering: 8/10 -
Deze film bracht wat ik ervan verwachtte,and then some more ! De CGI was echt verbluffend knap,Hulk stond er precies echt ! Zijn gezichtsuitdrukking sprak voor zich,hij had genoeg aan een blik om te snappen wat hij voelde. Dat vond ik zeer belangrijk,want Hulk is niet enkel woede alleen maar een gekwelde man met gevoelens. Qua verhaal had het toch iets meer om het lijf mogen hebben vond ik. Maar toch is dit voor mij de ultieme verfilming waar onze groene held recht op heeft !
gezien door marCCo, 39 jaar, gepost op 27/06/2008 - quotering: 3/10 -
Een mens vraagt zich af waarom toch één van de meest interessante marvel-figuren het verdient om twee keer in nauwelijks vijf jaar tijd een vreselijke verfilming mee te krijgen. Na het art-debacle van Ang Lee, zag dit er op papier iets meer belovend uit, tot dat de studio het aanvankelijke plan om een psychologisch uitgediept verhaal -vandaar ook de gedurfde zet om Norton als Banner te casten - liet varen en resoluut de kaart van nonstop-actievehikel trok. Regisseur van dienst Leterrier toont af en toe dat hij een behoorlijke scene kan draaien en ook Edward Norton laat zien dat dit in zijn originele idee een behoorlijke goeie film had kunnen opleveren. Bovendien ziet de CG-Hulk er uit als een demo-versie van Shrek, en is hij zelfs niet eens groen maar vaalbruin (de horror! de horror!). Straks dus "Iron Man vs Hulk"..... ik denk dat ik even op the dark knight wacht...
gezien door LDC/NEO, 53 jaar, gepost op 12/06/2008 - quotering: 5/10 -
Vergeet Ang Lee's Sheakspeariaanse groene erwtenwreter en maak plaats voor het "echte" Marvel-icoon. Dit is non-stop junkfoodcinema van "Transporter"-regisseur Louis Leterrier die in de Bessonstal overduidelijk het klappen van de aktiezweep leerde. Deze "hulkie" is één explosieve, action-packed adrenalinetrip. Marvel keert eindelijk terug naar de roots van het groene monster van Stan Lee zoals te zien in de comics en de populaire '70-serie. Frankenstein/Jekyll&Hyde kruisen zich in de Bannerfiguur(Edward Norton) die het ambetante beest van zich wil afschudden, achternagezeten door de militaire machine én een ietwat groteske "Superhulk"(Tim Roth in een rol op maat). Dit is wat de die-hardfans willen en ook krijgen in deze "fugitive"-achtige zomerblockbuster. Pop-corn entertainment op (bijna) z'n best.

Film - Recensies - Media - Forum 

Alle bioscoopzalen in België en Luxemburg

Gebruiksvoorwaarden - ©1996-2008 Ipm sa - Contact