Login Inschrijven
Paswoord Opslaan 
Home Films Programma Bonus Forums Agenda Services  
De mening van de bezoekers Open forum Gebruiksvoorwaarden   fr

Sex and the City: the Movie

La fiche du film L'avis de la critique Media L'avis des utilisateurs

Een film van Michael Patrick King met Sarah Jessica Parker, Kim Cattrall, Cynthia Nixon, Kristin Davis, Chris Noth, David Eigenberg, Jason Lewis

Aantal berichten: 4 - 4 stemmen Geef uw mening over deze film  -  Zich inschrijven

gezien door jarjarbinks, 45 jaar, gepost op 30/07/2008 - quotering: 9/10 -
Ik vond de film geweldig. Het is een schitterend vervolg op de serie. Ik heb met momenten gelachen en gehuild tegelijkertijd. Hij was soms heel serieus en dan weer hilarisch met de typische uitspraken van de 4 dames. Ik denk wel dat wanneer je de serie goed kent, je nog meer geniet van de film. Ik ben hem gisterenavond gaan zien en ik ben nog altijd aan het nagenieten. Schitterend.
gezien door rafgol, 44 jaar, gepost op 22/06/2008 - quotering: 7/10 -
Nooit een aflevering gezien, en toch de film, samen met vrouwtjelief, meegepikt. Leuke familiefilm, geen topprestaties, beetje flauwe en voorspelbare wendingen, af en toe wat vrouwengelach vanuit de zaal die (bijna) uitsluitend door dames van alle leeftijden maar matig gevuld was. Omdat mijn vriendin 'm zo goed vond geef ik graag een 7. Het is tenslotte vooral een voor-en-door-vrouwenfilm.
gezien door marCCo, 39 jaar, gepost op 18/06/2008 - quotering: 1/10 -
Ik moet toegeven dat ik in de loop der jaren af en toe eens geprobeerd heb iets te snappen van alle heisa rond "Sex and the City", door eens een halve (of kwart) aflevering mee te pikken. Ik zag er op tv niets meer in dan een hoop gekwebbel over -jawel- seks en in z'n geheel een soort halfslachtige midlife-versie van "Melrose Place". Dikke eigen schuld dus om de film, die niks aan de reeks toevoegt, toch te gaan zien. Nog meer irritante dames die er vrolijk op los kwetteren in tv-decors, vreselijke cadrages en geen touw aan vast te knopen voor wie niet vertrouwd is met de personages. Dollargericht bandwerk en bijgevolg verticaal te klasseren rommel.
gezien door ingevker, 27 jaar, gepost op 17/06/2008 - quotering: 8/10 -
Voor liefhebbers van de serie een aanrader! De film gaat voort op hetzelfde elan als de serie. De humor is hetzelfde, het verhaal grotendeels ook (wel of niet met Big trouwen blijft de grote vraag...), maar is wel heel vermakelijk en verveelt geen seconde.

Film - Recensies - Media - Forum 

Alle bioscoopzalen in België en Luxemburg

Gebruiksvoorwaarden - ©1996-2008 Ipm sa - Contact