| |
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
  |
| |
|
|
|
|
 |
|
gezien door delieven, 35 jaar, gepost op 04/10/2008 - quotering: 1/10 -  |
|
Knap werk van de akteurs die in een uiterst waardeloos verhaal toch een knappe akteerprestatie neerzetten. Maar het mag niet baten: het script is volstrekt deprimerende rommel. Als er al honden in een kofferbak moeten liggen kreperen om de aandacht van de kijker erbij te houden hoeft het voor mij niet meer. 2de film in 24 jaar die ik niet heb uitgekeken... Phoeaaahhh!!! |
|
 |
|
gezien door elambert, 33 jaar, gepost op 14/08/2008 - quotering: 3/10 -  |
|
Flauwe film, weinig drive en flauwe verhaallijn. Op zich wel mooie beelden en goede sfeerschepping, echter niet voldoende om 1u20 mee te vullen. Geen aanrader. |
|
 |
|
gezien door opperskip, 23 jaar, gepost op 16/07/2008 - quotering: 9/10 -  |
|
Erg mooie film met erg mooie beelden. De absurde situaties waarin de hoofdrolspelers terechtkomen zorgen voor mooie momenten. |
|
 |
|
gezien door marCCo, 39 jaar, gepost op 13/07/2008 - quotering: 6/10 -  |
|
Als men in 't buitenland "Calvaire" en "Eldorado" gezien heeft, zal men wel heel erg benieuwd zijn naar onze Ardennezen... Om maar te zeggen : dit is het tweelingsbroertje van "Calvaire", maar dan zonder het geweld en iets minder swingend. Knappe fotografie, maar de sfeer primeert hier net iets te veel op het verhaal. Twee outcasts trekken door de waalse helft van ons landje en ontmoeten op hun tocht enkele figuren die ontsnapt lijken uit "Carnivale" of "Twin Peaks". Niet slecht, maar ook niet meer dan dat. Zoals eerder aangegeven wel een uitmuntende soundtrack. |
|
 |
|
gezien door anneke, 32 jaar, gepost op 17/06/2008 - quotering: 9/10 -  |
|
Lang geleden dat ik nog zo gelachen heb in de cinema, ook lang geleden dat ik nog eens een krop in mijn keel heb gekregen bij een film. Schitterend pareltje, deze Eldorado. Goed geacteerd, mooie soundtrack en boeiende personages. Enkele hilarische scenes lieten zelfs af en toe een vleugje Coen-brotherssfeer door de zaal waaien. Knap gedaan! |
|
 |
|
gezien door markie, 31 jaar, gepost op 15/06/2008 - quotering: 8/10 -  |
|
Een heel goede Belgische film ... Eénzaamheid is het centrale thema , de beelden zijn boeiend, de humor cynish en zwart, de muziek geniaal ... en deze indie movie is gewoonweg lekker speciaal en verfrissend! |
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
|
|