Login Inschrijven
Paswoord Opslaan 
Home Films Programma Bonus Forums Agenda Services  
De mening van de bezoekers Open forum Gebruiksvoorwaarden   fr

The X-Files : I want to believe

La fiche du film L'avis de la critique Media L'avis des utilisateurs

Een film van Chris Carter met David Duchovny, Gillian Anderson, Amanda Peet, Billy Connolly, Xzibit, Adam Godley, Callum Keith Rennie

Aantal berichten: 5 - 3 stemmen Geef uw mening over deze film  -  Zich inschrijven

gezien door rebel2067, 41 jaar, gepost op 04/09/2008  -
Ik wou deze film graag gaan kijken maar ik merk dat hij nu (begin september 2008) niet meer wordt vertoond. Vreemd toch dat na een goede 4 weken de film al niet meer wordt geprogrammeerd. Of is dit slechts tijdelijk?
gezien door foob, 40 jaar, gepost op 06/08/2008 - quotering: 4/10 -
Niet veel meer dan een wat veredelde X-files aflevering. Er zit ongeveer evenveel spanning in als in de onderkin van André Flahaut.
gezien door marCCo, 39 jaar, gepost op 02/08/2008 - quotering: 7/10 -
Ik ben absoluut geen X-Files-fan, het enige wat ik ooit zag, was de ook al behoorlijke eerste film. Geen hooggespannen verwachtingen dus en misschien juist daarom viel deze "I want to believe" mij heel goed mee. Knappe korzelige fotografie en een mooie donkere look. Duchovny en Anderson zijn nog steeds hun alter ego's en ook het verhaal is niet te ver gezocht en blijft behoorlijk geloofwaardig. Een goeie mysterie-thriller dus en dat was alweer een tijdje geleden!
gezien door markie, 31 jaar, gepost op 31/07/2008 - quotering: 5/10 -
tja, kweet het niet zo goed ... er zitten zeker goede stukken in de film ... maar vooral de dialogen tussen de twee protagonisten waren toch wel aan zagerige kant ... ook de helderziende was bij momenten heel karikaturaal ... de spannende stukken waren goed, evenals de setting ( soms wel slordig en clichématig uitgewerkt) ... Kzou zeggen, net geslaagd, met weinig overschot ... AUB
gezien door sanok, 23 jaar, gepost op 12/02/2008  -
ik hov van de the x files

Film - Recensies - Media - Forum 

Alle bioscoopzalen in België en Luxemburg

Gebruiksvoorwaarden - ©1996-2008 Ipm sa - Contact