| |
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
  |
| |
|
|
|
|
 |
|
gezien door winnetou, 50 jaar, gepost op 27/08/2008 - quotering: 9/10 -  |
|
Truman Capote isg een onbekende voor me. Breakfast at Tiffany's slingert hier ergens rond en nog meer verguld was ik met de novelle die bij dat boek gevoegd was. Over kerstmis met zijn grootmoeder. Lang geleden dat ik ze nog eens las maar super ontroerend. Geen geld en toch mekaar een goeie kerst bezorgen. Een paar maand geleden zag ik ook al "Capote" en ik moet toegeven dat deze film beter is. De acteurs zijn geweldig, zeker de hoofdrolspeler. Wat een vent(je) zeg ! Wel aanmerken dat het gvd wel een échte kruiperige schlemiel is. Wil Smith daar nog "een laatste woord" in de mond leggen met het oog op de verkoop van zijn boek. Maar 't moet kunnen ! |
|
 |
|
gezien door palawan, 49 jaar, gepost op 09/06/2007 - quotering: 10/10 -  |
|
Prachtige film over Truman Capote . Veel beter dan de gelijknamige film "Capote" die vorig jaar in de bioscoop kwam. Subliem geacteerd door Toby Jones en Daniel Craig. Ontroerend en meeslepend. Prachtig. |
|
 |
|
gezien door marCCo, 39 jaar, gepost op 05/06/2007 - quotering: 7/10 -  |
|
Dit zagen we dus vorig jaar al eens, toen was de titel van deze film "Capote" en kreeg Phillip Seymour Hoffman de Oscar voor zijn interpretatie van Truman. Toby Jones doet het minstens even goed, maar is natuurlijk wel een beetje het verassingseffect kwijt. Toch is dit als film stukken beter dan "Capote" : Knapper in beeld gebracht, spitser geschreven én een uitstkende -en quasi onherkenbare- Daniel Craig er bovenop. |
|
 |
|
gezien door Renske, 30 jaar, gepost op 24/05/2007 - quotering: 9/10 -  |
|
Inderdaad. Ik was misschien niet echt objectief als mega-Daniel Craig fan, ik had dan ook al heel lang naar deze film uitgekeken. Maar Toby Jones als Capote was gewoon fenomenaal.
De film had echt alles....er was een goeie dosis humor, maar ook emotie en spanning.
Een aanrader! |
|
 |
|
gezien door Guust, 27 jaar, gepost op 22/05/2007 - quotering: 10/10 -  |
|
Ik heb 'Capote' niet gezien, maar m'n kop eraf als Infamous niet beter is. Absolutely flawless |
|
 |
|
gezien door markie, 31 jaar, gepost op 18/05/2007 - quotering: 10/10 -  |
|
Fenominaal op alle fronten. Er is diepgang, er wordt scherp geacteerd, er is vaart, ... en er is één van de beste acteerprestaties die ik ooit heb gezien: Toby Jones als Capote ( weergaloos). |
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
|
|