Login Inschrijven
Paswoord Opslaan 
Home Films Programma Bonus Forums Agenda Services  
De mening van de bezoekers Open forum Gebruiksvoorwaarden   fr

Step up

La fiche du film Media L'avis des utilisateurs

Een film van Anne Fletcher met Channing Tatum, Rachel Griffiths, Mario, Jenna Dewan, Damaine Radcliff, Josh Henderson, Tim Lacatena

Aantal berichten: 7 - 7 stemmen - Gemiddelde: 89%  Geef uw mening over deze film  -  Zich inschrijven

gezien door Nora_, 18 jaar, gepost op 14/10/2007 - quotering: 10/10 -
Super leuke film! Heb hem al 5 keer gezien en nog steeds leuk! De dansscènes zijn knap gemaakt.. EN er speelt ook nog een lekker ding in mee.. Dus iedereen: kijken!!!
gezien door onetreehill, 12 jaar, gepost op 18/07/2007 - quotering: 10/10 -
het is de beste film ooit !!!! onetreehill -x-x-x-
gezien door channingtatumishot, 18 jaar, gepost op 22/05/2007 - quotering: 10/10 -
Deze films is echt supergaaf! En er speelt ook nog eens een lekkerding in mee! Mmmmh Channing Tatum is zo ongeloofelijk hot!
gezien door drienneke, 20 jaar, gepost op 30/03/2007 - quotering: 10/10 -
de film is meer dan zalig!! zit zo goed in elkaar elke keer ik naar step up kijk krijg ik telkens weer kippevel. en channing tatum is zo HOT mmmh
gezien door maartenvm, 22 jaar, gepost op 21/03/2007 - quotering: 7/10 -
Een 2e muzikale film bekijken, vlak na honey, leek me gewaard maar ik leek toch gebeten door het genre. Ook deze film kon mij bekoren. Alles was uiteraard aanwezig voor een aangename film. Hij was mij enkel iets te voorspelbaar, maar daar moet deze film het niet van hebben. Hier geen Jessica Alba, een 7.
gezien door marCCo, 39 jaar, gepost op 22/11/2006 - quotering: 5/10 -
Iemand nog een dansfilmpje ? Na "Take the Lead" -die overigens vrij goed was dankzij Antonio - zou ik ook geneigd zijn te zeggen "nee,dank je wel", maar.... zo barslecht is deze "Step Up" eigenlijk helemaal niet. Noem het maar een "Fame" meets "Dirty Dancing" voor de next generation. De danspop van in onze goeie ouwe tijd is uiteraard r&b en hip hop geworden en voor de rest is er nauwelijks iets veranderd : rich girl & loser, wat (f)lauwe romantiek en een paar behoorlijke choreografietjes. Vlot Hollywoodentertainment by the books, dat vooral mikt op de 14/16 jarigen en die zullen dit wel "diggen"....
gezien door carhartt2, 16 jaar, gepost op 04/11/2006 - quotering: 10/10 -
die film verdient zeker een nobel prijs ze die is echt af !!!

Film - Media - Forum 

Alle bioscoopzalen in België en Luxemburg

Gebruiksvoorwaarden - ©1996-2008 Ipm sa - Contact