Login Inschrijven
Paswoord Opslaan 
Home Films Programma Bonus Forums Agenda Services  
De mening van de bezoekers Open forum Gebruiksvoorwaarden   fr

Little Miss Sunshine

La fiche du film L'avis de la critique Media L'avis des utilisateurs L'actualité relative à ce film

Een film van Jonathan Dayton, Valerie Faris met Steve Carell, Greg Kinnear, Toni Collette, Paul Dano, Abigail Breslin, Alan Arkin

Aantal berichten: 15 - 16 stemmen - Gemiddelde: 88%  Geef uw mening over deze film  -  Zich inschrijven

1  -  2
gezien door Tijdlezer, 39 jaar, gepost op 29/05/2007 - quotering: 6/10 -
Risicovrije familiefilm voor een zondagnamiddag. Niet indrukwekkend.
gezien door lorange, 36 jaar, gepost op 20/04/2007 - quotering: 8/10 -
Goede film, hetzij toch een beetje overroepen. Deze film is waarschijnlijk zo succesvol omdat het thema actueel is en veel gezinnen zich er wel een beetje in herkennen. Als het regent in The USA dan druppelt het in Europa. Goed geacteerd, zonder meer, leuke plotwendingen, zonder meer, en een geestige -hetzij wat over het paard getilde- climax De familie Hoover is een bende loosers in een land waren winnen aan de orde is. Vader probeert tevergeefs zijn boek 'tien stappen naar succes' aan een uitgever! te slijten, opa zit constant aan de drugs en houdt er rare ideeën op na, zoonlief heeft zichzelf zwijgplicht opgelegd tot hij zijn doel - luchtvaartpiloot worden - bereikt heeft, en oom is een homosexuele professor die een zelfmoordpoging achter de rug heeft omdat zijn vriend er met een collega-professor vandoor is die meer succes boekt dan hem. Dochterlief droomt ervan de catwalk te overwinnen, maar ze is klein en dik en draagt een bril met glazen als confituurbokalen. Love it or hate it, ze zitten met elkaar opgescheept via hun bloedband. Wanneer ze één voor één hun droom aan diggelen zien slaan, laat ook hun busje, waarmee ze dochter naar een miss verkiezing in LA rijden, het afweten. Mooi is dat ze met elke tegenslag die één van hen meemaakt dichter naar elkaar groeien en er waarachtig een echte familieband ontstaat. Op zoek naar waarden in losgeslagen Amerika.
gezien door Filmliefhebber, 30 jaar, gepost op 14/04/2007 - quotering: 9/10 -
Schitterende komedie. Op hartverwarmende wijze volgen wij de lichtjes gestoorde familie Hoover. De acteurs en actrices spelen met zoveel liefde en respect voor hun personages dat je snel smelt voor deze familie. De film eindigt in een ongelooflijk hilarische climax. Met een brede grijns op het gezicht maken de makers het oppervlakkige en neppe kitscherige wereld van de Miss-verkiezingen belachelijk. Fantastisch!!!!
gezien door chinmi, 26 jaar, gepost op 21/02/2007 - quotering: 8/10 -
licht en grappig, maar tegelijk verzorgd en actueel à la American Beauty
gezien door Liefheersbeesje, 31 jaar, gepost op 04/02/2007 - quotering: 9/10 -
Dit is geen film die me maandenlang gaat bijblijven, maar ik ben blij dat ik hem gezien heb. Het was een goede keuze voor een zondagnamiddag. Een heel luchtige film, ontspannend, en bij momenten echt enorm grappig....schattig, goed geacteerd ook.
gezien door jcantoro, 24 jaar, gepost op 01/02/2007 - quotering: 9/10 -
ben ik blij dat ik deze film toch nog in de cinema ben gaan zien. Een sterk scenario vol van hilarische personnages en situaties. Ik hoop stiekem dat deze film eens voor de verrassing kan zorgen op de Oscars, al vrees ik dat het misschien enkel bij bijrolletjes kan blijven.
gezien door Stanliekoebrik, 28 jaar, gepost op 27/01/2007 - quotering: 9/10 -
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk filmpje
gezien door Cinebel-lid, 20 jaar, gepost op 24/01/2007 - quotering: 10/10 -
Amaj zalig! 4 Oscarnominaties! Best Picture, Alan Arkin, Screenplay EN ABIGAIL BRESLINNNNN!!! :D
gezien door maartenvm, 22 jaar, gepost op 20/01/2007 - quotering: 7/10 -
Aangename feel-good film maar ik vind de positieve commentaren overdreven. De typetjes zijn wel goed en enkele grappige one-liners konden mij wel bekoren maar een meesterwerk is het niet.
gezien door marCCo, 39 jaar, gepost op 12/01/2007 - quotering: 7/10 -
Aardig niemendalletje, fris vertolkt en vlot geschreven; maar op cinematografisch vlak beslist geen hoogvlieger. Bijzonder overgewaardeerd dus,want enkel geschikt voor vlugge consumptie.

Volgende pagina > Einde >> 

Film - Recensies - Media - Forum - Nieuws 

Alle bioscoopzalen in België en Luxemburg

Gebruiksvoorwaarden - ©1996-2008 Ipm sa - Contact