gezien door marCCo, 39 jaar, gepost op 10/10/2006 - quotering: 6/10 -
Een heel klein beetje een tegenvaller. Als Larry Clarck doet wat hij het beste kan : tieners fotograferen in hun natuurlijke habitat dan levert dat wederom een fascinerend kijkstukje op, maar om de één of andere reden diende hier af en toe een verhaallijntje geinjecteerd te worden (een ideetje van co-producente Sharon Stone ?) en dat ondermijnt hier een paar keer het docu-aspect van "Wassup" (ook al is het een beetje opgevat als tribute aan één van Clarks en mijn favoriete films : "The Warriors" - die by the way volgend jaar een remake krijgt van Tony Scott !!!).
gezien door YoeriK, 32 jaar, gepost op 18/09/2006 - quotering: 6/10 -
Ook ik miste het expliciete van de vorige films, waardoor Wassup Rockers minder hard aankomt. Als bij al is het zeker geen slechte film, maar het ziet er soms nogal gekunstelt uit. Sommige scenes zijn echter véél te lang en te langdradig.
gezien door markie, 31 jaar, gepost op 04/09/2006 - quotering: 8/10 -
Clarck lijkt iets te veranderen in zijn stijl. Hij gaat iets minder op zoek naar controverse. Wat komt er in de plaats ? Een zeer degelijk maatschappelijk portret van een aantal jonge migranten in Amerika. Clarck zet zeer knap de verschillen tussen rijk en arm in perspectief. Hij doet dit met een zeer spontane regie. Om eerlijk te zijn miste ik wel een beetje het provocatieve van zijn vorige films. Maar dit is zeker geen negatieve evolutie ...