Login Inschrijven
Paswoord Opslaan 
Home Films Programma Bonus Forums Agenda Services  
De mening van de bezoekers Open forum Gebruiksvoorwaarden   fr

The Sentinel

La fiche du film Media L'avis des utilisateurs

Een film van Clark Johnson met Michael Douglas, Kiefer Sutherland, Kim Basinger, Eva Longoria, Martin Donovan, Ritchie Coster, David Rasche

Aantal berichten: 9 - 9 stemmen - Gemiddelde: 66%  Geef uw mening over deze film  -  Zich inschrijven

gezien door Filmliefhebber, 30 jaar, gepost op 10/10/2007 - quotering: 6/10 -
Een routineuze actiethriller die niet lang blijft hangen maar zolang hij duurt wel onderhoudend is. Het scenario heeft iets teveel naar 24 gekeken.
gezien door overcomes, 34 jaar, gepost op 30/09/2006 - quotering: 7/10 -
Leuke film, maar ik had het gevoel dat ik het allemaal wel al eens gezien had. Douglas speelt weeral een veel te vertrouwde rol, waar we hem voor kennen. Het komt allemaal wat flets over en mocht veel spannender. Lang geleden trouwens dat we Kim Basinger nog eens gezien hebben !!
gezien door marCCo, 39 jaar, gepost op 12/09/2006 - quotering: 7/10 -
Goeie by-the-books genrefilm die een beetje doet denken aan het veel sterkere "In the Line of Fire". Clichéverhaaltje dat wél werkt, hetzelfde verhaal bij de casting -Jack Bauer,hoe lang zou daar over nagedacht zijn....- en bij de cameravoering. Hoogst onorigineel dus, maar goed gemaakt door Clark Johnson (S.W.A.T.). Sutherland,Douglas en Baisinger in één film staan sowieso al garant voor een boeiend kijkstuk, zelfs al declameren ze de gouden gids van 1958.
gezien door ingevker, 27 jaar, gepost op 12/09/2006 - quotering: 9/10 -
Eindelijk nog is een spannende thriller! Wel een beetje minder '24'-stijl dan verwacht, maar zeker de moeite waard!
gezien door Guust, 27 jaar, gepost op 11/09/2006 - quotering: 3/10 -
Brrrr! Ongelooflijk hoe de scenaristen van deze film erin geslaagd zijn het verhaal tegelijk zeer clichématig en totaal ongeloofwaardig te maken. Het is werkelijk ongelooflijk hoeveel gaten en fouten er in het scenario zitten. Bovendien liet de volledige film me koud en was het bij momenten behoorlijk belachelijk (die arty-farty, roodgeschilderde bedreigingen op het scherm !!!). Positieve punten: het acteerwerk was degelijk (hoewel ook niet meer dan dat) en de actiescenes stevig in beeld gezet. Alleen jammer dat het me allemaal geen moer kon schelen. Deze film garandeert je alleen twee volle (en eindeloos lange) uren verveling.
gezien door Tijdlezer, 39 jaar, gepost op 11/09/2006 - quotering: 6/10 -
Het kwam me allemaal een beetje gepland over..was het verhaal geschreven voor de acteurs of waren de acteurs achteraf gecontacteerd voor de rol? Ik had de indruk dat het eerder het eerste was. Een film die zeker niet verveelt. Alleen de afloop en het einde kunnen de hoop commercie niet verbergen.
gezien door markie, 31 jaar, gepost op 09/09/2006 - quotering: 8/10 -
Hetgeen je verwacht van een blockbuster ... Suspense met een deftig verhaal. Goed entertainment. En inderdaad Micheal Douglus was soms niet meer van de soepelsten of moet ik zeggen jongsten ? Zeker een aanrader voor mensen die leuke ontspanning willen ...
gezien door LDC/NEO, 53 jaar, gepost op 16/08/2006 - quotering: 5/10 -
Typische "bodyguard protects president"-thriller die begint "In The Line Of Fire" over "Bodyguard" om zich te verschoppen in een totaal ongeloofwaardige "Fugitive". Douglas wou blijkbaar vrouwtje Catherine tonen dat hij nog altijd in topvorm is en haar gunsten verdiend. Met het oog op de DVD-verkoop ook met Kiefer "24" Sutherland en Eva "hot desperate" Longoria. Al bij al ontspannend zomervertier.
gezien door hoeckie, 28 jaar, gepost op 09/05/2006 - quotering: 8/10 -
SChitterend thriller, heb hem in Amerika ge zien, echt de moeite waard om te gaan kijken.

Film - Media - Forum 

Alle bioscoopzalen in België en Luxemburg

Gebruiksvoorwaarden - ©1996-2008 Ipm sa - Contact