Login Inschrijven
Paswoord Opslaan 
Home Films Programma Bonus Forums Agenda Services  
De mening van de bezoekers Open forum Gebruiksvoorwaarden   fr

16 Blocks

La fiche du film L'avis de la critique Media L'avis des utilisateurs

Een film van Richard Donner met Bruce Willis, Mos Def, David Morse, David Zayas, Casey Sander, Jenna Stern, Cylk Cozart

Aantal berichten: 11 - 11 stemmen - Gemiddelde: 80%  Geef uw mening over deze film  -  Zich inschrijven

1  -  2
gezien door ThEoNe, 31 jaar, gepost op 05/10/2008 - quotering: 7/10 -
Ik had deze overlaatst voor een koopje gekocht op dvd,en ik moet zeggen dat ik niet teleurgesteld werd. Het is een vermakelijke film,met een sterk acterende Bruce Willis. Een dirty cop-film zoals er al zoveel gemaakt zijn,maar dan net iets anders.
gezien door YoeriK, 32 jaar, gepost op 18/09/2006 - quotering: 2/10 -
Routineus, zwak, flauw, irritant, stom, bordkartonnen vertolkingen, scenario??... GEEUW ende ZUCHT
gezien door Filmliefhebber, 30 jaar, gepost op 17/09/2006 - quotering: 6/10 -
Leuke ontspannende film van Richard Donner. Bruce Willis ziet er heerlijk oud uit. Zijn personage is één van de frisse elementen in het verhaal. Verder bevat de film een aantal wendingen die niet uiterst origineel zijn, maar de film wel een fris karakter meegeven. Goed: niet meer en zeker niet minder
gezien door FT1ST, 36 jaar, gepost op 23/08/2006 - quotering: 7/10 -
Donner en Willis onderhouden ons prima met deze actieprent. De clichés zijn iets té aanwezig, maar de acteurs tillen de film op peil. Gewoon een zeer degelijke flikken-prent, met een zeer goede Willis.
gezien door Bob Moldenhauer, gepost op 29/04/2006 - quotering: 10/10 -
Niet mijn lievelingsgenre, maar in zijn soort fantastisch. Minder glamoureus dan die-hards, soberder, maar beter verhaal en moraal. 8/10. Geen spijt van en aanrader.
gezien door freddy meulenbrouck, gepost op 25/04/2006 - quotering: 10/10 -
heb de flm 2 weken geleden gezien - zeer goed. ben een fan van bruce Willis en hier komt hij weer eens over als in zijn vorige Di Hard films - oude strijdlustige politieagent, aan den drank, corrupt maar toch nog menselijk.
gezien door sander de vuyst, gepost op 16/04/2006 - quotering: 10/10 -
intrigerend plot
gezien door Nikolaas Vandeputte, gepost op 10/04/2006 - quotering: 10/10 -
't werd tijd da Willis nog ne keer uit zijn sloefen schoot. Awel, hier is ie dan. Iedereen gaan zien want dit is weer ne kanjer van nen actiefilm. Intelligent opgezet, goed gespeeld en vooral : een fantastische film!!
gezien door nelle devisscher, gepost op 10/04/2006 - quotering: 10/10 -
Ik vond deze film zeer goed in zijn genre: dankzij het knappe acteerwerk van Mos Def (zeer onderhoudend!) en Bruce Willis die zichzelf heruitvindt (geen rollende spierbundels dit keer, maar een subtiele neerzetting van een getormenteerde, alcoholverslaafde agent die besluit eindelijk iets goeds te willen doen in zijn leven)wordt deze film uitgetild boven de massa aan actiefilms die tegenwoordig op de cinemamarkt wordt gedumpt! prima film! 9/10
gezien door brigitte vrijdag, gepost op 10/04/2006 - quotering: 10/10 -
Verrassend!! Goed geacteerd en ik vond het verhaal ook zeer goed. Bruce vond ik er ook helemaal in passen!

Volgende pagina > Einde >> 

Film - Recensies - Media - Forum 

Alle bioscoopzalen in België en Luxemburg

Gebruiksvoorwaarden - ©1996-2008 Ipm sa - Contact