Login Inschrijven
Paswoord Opslaan 
Home Films Programma Bonus Forums Agenda Services  
De mening van de bezoekers Open forum Gebruiksvoorwaarden   fr

Flightplan

La fiche du film Media L'avis des utilisateurs

Een film van Robert Schwentke met Jodie Foster, Peter Sarsgaard, Erika Christensen, Sean Bean, Kate Beahan, Michael Irby, Assaf Cohen

Aantal berichten: 55 - 54 stemmen - Gemiddelde: 76%  Geef uw mening over deze film  -  Zich inschrijven

1  -  2  -  3  -  4  -  5
gezien door Filmliefhebber, 30 jaar, gepost op 12/05/2006 - quotering: 5/10 -
Routineuze thriller met een degelijke Jodie foster in de hoofdrol.
gezien door goesting, 38 jaar, gepost op 08/05/2006  -
Normaal begrijp ik niet goed dat er zoveel verschillende meningen kunnen bestaan over een film, vaak van zeer zwak tot uitmuntend, maar bij Flight Plan lijkt me dat wel logisch. Ikzelf vond hem wel onderhoudend, toch niet zo erg voorspelbaar, redelijk spannend en behoorlijk geacteerd, maar diegene die deze film afbreken begrijp ik ook wel. Je moet een beetje van het genre houden denk ik. Jodie Foster gaf voor mij zeker niet haar beste acteerprestatie weg! 6,5/10.
gezien door danny15, 48 jaar, gepost op 30/04/2006 - quotering: 8/10 -
goede film voor een avondje thuis dvd-kijken
gezien door YoeriK, 32 jaar, gepost op 30/04/2006 - quotering: 2/10 -
Erg voorspelbare actiefilm waarin Foster zich van de ene slechte scene naar de andere lispelt en je het einde al van heel ver hoort aangevlogen komen.
gezien door klaas, 22 jaar, gepost op 05/01/2006 - quotering: 8/10 -
goed gemaakt.
gezien door marquee, gepost op 23/12/2005 - quotering: 4/10 -
Zeer zwakke film. Het verhaal trok op niets , zo voorspelbaar en niks vernieuwends ... een banale conceptfilm ... Alleen foster was behoorlijk en soms was het camerawerk behoorlijk goed ...
gezien door greet, 51 jaar, gepost op 18/12/2005 - quotering: 4/10 -
Gezien en te licht bevonden ; zwak verhaal ( zo zijn er dertien in een dozijn) en Jodie Foster die de lading moet dekken...
gezien door Dijana, gepost op 17/12/2005 - quotering: 10/10 -
Ik vond de film echt heel mooi en ontroerend, en heel goed gespeeld door Jodie Foster. Zij kan echt heel goed de emoties van een moeder naspelen!!
gezien door Stefs Up, gepost op 16/12/2005 - quotering: 8/10 -
Oké, matig tot goed. Naar boven afronden maar...
gezien door Ben V, gepost op 10/12/2005 - quotering: 8/10 -
toffe film met puik acteerwerk

Volgende pagina > Einde >> 

Film - Media - Forum 

Alle bioscoopzalen in België en Luxemburg

Gebruiksvoorwaarden - ©1996-2008 Ipm sa - Contact