Login Inschrijven
Paswoord Opslaan 
Home Films Programma Bonus Forums Agenda Services  
De mening van de bezoekers Open forum Gebruiksvoorwaarden   fr

Pirates of the Caribbean : Dead Man's Chest

La fiche du film L'avis de la critique Media L'avis des utilisateurs

Een film van Gore Verbinski met Johnny Depp, Keira Knightley, Orlando Bloom, Bill Nighy, Stellan Skarsgård, Jack Davenport, Naomie Harris, Tom Hollander

Aantal berichten: 26 - 25 stemmen - Gemiddelde: 82%  Geef uw mening over deze film  -  Zich inschrijven

1  -  2  -  3
gezien door Suzy Rooijackers, 45 jaar, gepost op 19/12/2006 - quotering: 8/10 -
Deel 2 is grappiger dan deel 1. Verhaal zijn eigenlijk allemaal losse stukken. maar heel leuk. Let goed op de laarzen van Barbosa, ik zie ze telkens niet (heb de film inmiddels 4 keer gezien), mijn kinderen zagen ze al de eerste keer! Als Johnny Depp-fan is dit een aanrader!!
gezien door DenTrikke, 32 jaar, gepost op 13/11/2006 - quotering: 7/10 -
Leuke, onderhoudende film. Net iets beter dan zijn voorganger. Maar die langdradige momenten die beide films hebben mogen er in de volgende wel uit.
gezien door Bart Van de Voorde, 29 jaar, gepost op 05/11/2006  -
Knappe ontspannende film. Toch iets lichter bevonden dan deel 1. De verrassing was er een beetje af.
gezien door siriwiri, 17 jaar, gepost op 22/10/2006 - quotering: 9/10 -
Mooie film, mooi acteerwerk,... Zeker als je de eerste film niet gezien hebt, en dus niet kan vergelijken. Ik ben zeker fan en raad het iedereen aan. Bij de volgende delen ben ik zeker aanwezig in de bioscoop.
gezien door Cinebel-lid, 20 jaar, gepost op 04/10/2006 - quotering: 3/10 -
Ik begrijp 't echt niet. De eerste film was zo prachtig, zelfs wel geloofwaarding, geweldig geacteerd en interessante humor. Niets van dit heb ik gemerkt in de tweede film. Ongeloofwaardig, stomme humor, slecht geacteerd (kuch Johnny 'overacting') en ... ongelofelijk ongeloofwaardig.
gezien door Annabell, 16 jaar, gepost op 17/09/2006 - quotering: 10/10 -
Ik vond hem helemaal super de film!!!!!!! :) Er komen zelf een 3. en 4. deel uit heb ik gehoort! Weet iemand meschien waneer deze film op dvd in de winkel te koop is????
gezien door annabel l., 18 jaar, gepost op 22/08/2006 - quotering: 8/10 -
Zeker even goed als de eerste maar het einde vond ik verschrikkenlijk slecht.Gewoon om nog een deel te kunnen maken.Voor de rest was het een leuke film.
gezien door jasmina, 22 jaar, gepost op 17/08/2006 - quotering: 10/10 -
Subliem! Een nog beter vervolg op the curse of the black pearl. Uitstekend geacteerd (zeker Johnny depp), veel humor, mooie effecten, schitterende muziek,...Gewoon een aanrader, ik wacht al ongeduldig op "at world's end"...
gezien door Stieven Wanzele, 21 jaar, gepost op 17/08/2006 - quotering: 6/10 -
Gore Verbinski heeft vast gedacht: "Hier gaan we wat extra geld uit halen en het tweede deel moet geen degelijke storyline meer hebben, want we hebben toch nog altijd de fameuse Johnny Depp die het publiek tevreden zal stellen" Fout zat hij. Dead Man's Chest is op bepaalde momenten enorm langdradig en heeft trekjes van melodramatiek (de Knightley - Bloom affaire). Het slot komt plotseling op je afgestormd omdat Verbinski zijn chrono richting Titanic zag uitlopen. De volgende sequel staat voor volgend jaar op het programma en laten we allemaal hopen dat er wel degelijk enige vorm van speed in het verhaal komt. Goed acteerwerk van Depp en een sexy piraat Knightley maken deze avontuurlijke beeldencocktail toch zeker het kijken waard!
gezien door Wouke, 26 jaar, gepost op 15/08/2006 - quotering: 8/10 -
Op en top cinemaspektakel! Zeer geslaagd vervolg op de prachtige eerste film van Pirates of the Carribean. De film bevat meer actie met special effects van de bovenste plank, meer jack sparrow humor, mooiere decors,... toch moet er gezegd zijn dat het verhaal hierdoor moet inboeten en niet meer het niveau haalt van de eerste film. Het einde stelde mij een klein beetje teleur alhoewel ik toch zeer nieuwsgierig ben naar het 3de en laatste deel.

Volgende pagina > Einde >> 

Film - Recensies - Media - Forum 

Alle bioscoopzalen in België en Luxemburg

Gebruiksvoorwaarden - ©1996-2008 Ipm sa - Contact