Login Inschrijven
Paswoord Opslaan 
Home Films Programma Bonus Forums Agenda Services  
De mening van de bezoekers Open forum Gebruiksvoorwaarden   fr

Les Poupées russes

La fiche du film Media L'avis des utilisateurs

Een film van Cédric Klapisch met Romain Duris, Cécile de France, Audrey Tautou, Kevin Bishop, Kelly Reilly, Evguenya Obraztsova, Aïssa Maïga

Aantal berichten: 20 - 20 stemmen - Gemiddelde: 78%  Geef uw mening over deze film  -  Zich inschrijven

1  -  2
gezien door bert, gepost op 21/09/2005 - quotering: 10/10 -
Heel fijne film. Ik deel de mening van enkele anderen hier: Nog beter dan L'auberge Espagnole!
gezien door Bird, gepost op 06/09/2005 - quotering: 8/10 -
Nice
gezien door laure-anne gunst, gepost op 16/08/2005 - quotering: 8/10 -
Ondanks de slechte reputatie van een sequel vond ik deze toch goed !
gezien door Caro, gepost op 12/08/2005 - quotering: 6/10 -
Te pruimen maar zeker niet meer dan dat. Xavier lijkt aanvankelijk een vrij aangename man maar blijkt uiteindelijk een waardeloze ontrouwe kwal.
gezien door Ramses, gepost op 03/08/2005 - quotering: 10/10 -
Romance ... love hurts ... hip crowd ... Audrey Tatou ... sfeerbeelden van Londen tot Petrograd ... een prettige feelgood movie met een best verteerbaar laagje suiker voor een zomerse avond
gezien door ErikF, gepost op 27/07/2005 - quotering: 8/10 -
Leuk vervolg, een goede relax film hoewel l'auberge espagnole een beter was. Wat leuk is is dat de 2 perfect op hun eigen kunnen staan. Dus gaan zien zou ik zeggen.
gezien door frederik, 23 jaar, gepost op 26/07/2005 - quotering: 8/10 -
leuk vervolg op het zalige l'auberge espagnole. een echt feel-good movie, die bij momenten erg grappig is (de hele zaal in Kinepolis lag plat!). alleen jammer dat, net zoals in de eerste film, de irritante Xavier een te grote rol heeft. geef mij maar de verukkelijke cécile de france!
gezien door Geudens Kristof, gepost op 24/07/2005 - quotering: 10/10 -
prachtig vervolg op l'auberge espagnole, zij het iets minder. Anders en toch hetzelfde. Zit al met ongeduld te wachten op een mogelijk derde deel.
gezien door Lotte Vanden Wyngaert, gepost op 24/07/2005 - quotering: 8/10 -
Zeer goede film! Kon mij blijven boeien! 8.5/10
gezien door marCCo, 39 jaar, gepost op 15/07/2005 - quotering: 2/10 -
Geen grote verassingen hier : het compleet over de top getilde "Auberge Espagnole" krijgt hier een al even onbenullig vervolg. Banaal, nonchalant, maar nooit grappig of verfrissend. Kortom compleet verwaarloosbaar, jammer voor Tautou.

Volgende pagina > Einde >> 

Film - Media - Forum 

Alle bioscoopzalen in België en Luxemburg

Gebruiksvoorwaarden - ©1996-2008 Ipm sa - Contact