Login Inschrijven
Paswoord Opslaan 
Home Films Programma Bonus Forums Agenda Services  
De mening van de bezoekers Open forum Gebruiksvoorwaarden   fr

In good company

La fiche du film Media L'avis des utilisateurs

Een film van Paul Weitz met Dennis Quaid, Topher Grace, Scarlett Johansson, Marg Helgenberger, David Paymer, Philip Baker Hall, Selma Blair

Aantal berichten: 7 - 7 stemmen - Gemiddelde: 70%  Geef uw mening over deze film  -  Zich inschrijven

gezien door Filmliefhebber, 30 jaar, gepost op 12/10/2008 - quotering: 7/10 -
Sympathiek filmpje met goeie hoofdrollen :) Aangenaam kijkvertier.
gezien door Bad Company, gepost op 11/06/2005 - quotering: 2/10 -
Als je WEL 2 uur op je uurwerk wil kijken uit verveling dan is deze film iets voor jou. In 1 woord: SAAI. Spaar aub je geld
gezien door filip block, gepost op 04/06/2005 - quotering: 8/10 -
als je een kleine twee uur niet op je klok wil kijken uit verveling, is dit een aanrader. zoals reeds eerder gezegd: een feel good movie die het traditionele script volgt, maar volgens mij er toch ook af en toe vanaf springt. Gelukkig maar ! Bulderen van het lachen heb ik niet gedaan, maar af en toe zijn er echt wel grappige momenten.
gezien door marquee, gepost op 02/06/2005 - quotering: 8/10 -
leuk filmpje. aanstekelijk gespeeld!
gezien door eric dewilde, gepost op 29/05/2005 - quotering: 8/10 -
Topacteerwerk van alledrie de hoofrolspelers (De heerlijke Scarlett Johansson, Dennis Quaid en Topher Gace (alias Foreman uit that's 70'ies show) in een luchtige feelgood movie die speelt met de clichés. Geen topfilm, maar ontspanning gegarandeerd.
gezien door Tj, gepost op 29/05/2005 - quotering: 8/10 -
Het was inderdaad weer een goede feel good movie, met een hoop cliché's (die er misschien bij moeten zijn om het feel good gehalte te behouden) maar ook met een aantal zaken die ik persoonlijk beter vindt. namelijk dat de spanning tussen scarlet en topher blijft op het einde zonder dat er iets meer gebeurt op het einde. Of het gevoel van onvervangbaar te zijn eventjes van de kaart veegt :-)
gezien door marCCo, 39 jaar, gepost op 27/05/2005 - quotering: 8/10 -
Kort na "Shall we Dance" alweer een rasechte feelgood movie, en alweer een goeie! Niet enkel leuke dingen die de hoofdpersonages overkomen hier,en toegegeven zelfs een hoopje clichés als scenario, maar als er geacteerd wordt zoals hier, who cares. Dennis Quaid, Scarlett en vooral ook de mij nobele onbekende Topher Grace zijn uitstekend.

Film - Media - Forum 

Alle bioscoopzalen in België en Luxemburg

Gebruiksvoorwaarden - ©1996-2008 Ipm sa - Contact