|
1
-
2
|
|
 |
|
gezien door danny15, 48 jaar, gepost op 24/07/2008 - quotering: 2/10 -  |
|
ondanks de zeer goede "conversaties" kon die film ons niet bekoren, onbegrijpelijk misschien, maar dit is niet ons ding, ik zal hem volgende keer trachten helemaal uit te zien, sorry voor de filmliefhebbers. |
|
 |
|
gezien door dirk, gepost op 07/04/2006 - quotering: 6/10 -  |
|
Beste film die er is, die dialogen maken de fim prachtig... |
|
 |
|
gezien door marCCo, 39 jaar, gepost op 13/08/2005 - quotering: 10/10 -  |
|
Keer op keer blijft het met open mond smullen van "Pulp", misschien wel de best acterende ensemble-cast ooit! Heerlijke muziek, superdialogen en QT's regie; het is er allemaal boenk op. Een absoluut meesterwerk, en wie hiermee niet akkoord is,is geen filmliefhebber. |
|
 |
|
gezien door maurice peters, gepost op 04/07/2005 - quotering: 2/10 -  |
|
Echt de slechtse film ooit gezien, wat een kak film. |
|
 |
|
gezien door Ruud Robeyns, gepost op 26/05/2005 - quotering: 10/10 -  |
|
Dé filmklassieker! Sterk verhaal, sterke dialogen, schitterende acteerprestaties (Samuel L Jackson is schitterend) en knap geregiseerd. Deze film hoeft geen verdere uitleg, kijken gewoon! |
|
 |
|
gezien door tucci daniele, gepost op 12/09/2004 - quotering: 10/10 -  |
|
Dit is gewoon mijn lievelings film |
|
 |
|
gezien door Gruwez David, gepost op 24/08/2004 - quotering: 10/10 -  |
|
Tarantino at his best!! |
|
 |
|
gezien door antonius, 42 jaar, gepost op 12/04/2004 - quotering: 10/10 -  |
|
Hem voor de derde keer gezien, en het viel me op hoe traag hij eigenlijk is. Ik vrees dat als ik hem een vierde keer ga zien dat hij verouderd is, net zoals 'Reservoir Dogs'. |
|
 |
|
gezien door sayid, gepost op 03/11/2002 - quotering: 10/10 -  |
|
gewoon een 10/10 ! Een regelrechte klassieker... |
|
 |
|
gezien door Luc Driesen, gepost op 05/06/2002 - quotering: 10/10 -  |
|
QT is een tovenaar, de raymond goedhals onder de scenaristen. Echt, je moet het scenario van PF eens lezen, de letters springen van het blad, ACTIE! Het verhaal zelf volgt een heel eigen structuur, nadien nog in 10 verschillende films teruggevonden en in 15 verschillende reclames! De dialogen die eigenlijk over niets gaan, maar binnen het verhaal toch passen en nut hebben. Het pilotverhaal over de carriere van Mia Wallace ... briljant! |
|