Login Inschrijven
Paswoord Opslaan 
Home Films Programma Bonus Forums Agenda Services  
De mening van de bezoekers Open forum Gebruiksvoorwaarden   fr

De battre mon coeur s'est arrêté

La fiche du film Media L'avis des utilisateurs

Een film van Jacques Audiard met Romain Duris, Aure Atika, Niels Arestrup, Emmanuelle Devos, Jonathan Zaccaï, Mélanie Laurent, Linh Dan Pham

Aantal berichten: 11 - 11 stemmen - Gemiddelde: 88%  Geef uw mening over deze film  -  Zich inschrijven

1  -  2
gezien door winnetou, 50 jaar, gepost op 17/04/2008 - quotering: 9/10 -
Indrukwekkende Franse film waarin er ZOVEEL gebeurt dat het nauwelijks te bevatten is. Een absolute aanrader !
gezien door marquee, gepost op 07/04/2006 - quotering: 10/10 -
Even een repliek ... Ik ben niet anti-hollywood, maar heb gewoon meer affectie met de europeese en zuid-amerikaanse cinema ..., de amerikanen monopoliseren iets teveel de huidige cinema ( en in vele gevallen onterecht ...) ...mooiere europeese films krijgen geen kans en de amerikaanse films worden ons opgedrongen via de media ... kwil niet zagen hé ... Wat deze film betreft ? je hebt volledig gelijk ..., maar kvond de remake toch een beke anders se ...
gezien door janwillem, gepost op 07/04/2006 - quotering: 8/10 -
boeiende verhaallijn waarin allerlei keuzes ter discussie gesteld worden (goed versus kwaad; cultuur vs plat geldgewin; oprechtheid vs amoraliteit; vader vs zoon), verfilmd in een flitsende stijl, die de aandacht blijft vasthouden. Echter, erg veel diepgang steekt er in de karakters niet, en omtrent de motivatie van hun keuzes heb je het raden; dus geen psychologische beschouwingen (voor wie ze gewenst zou hebben). Maar het hart hiel inderdaad op met kloppen (in toch 1 betekenis). Best boeiend om te zien.
gezien door Sterretje, gepost op 07/04/2006 - quotering: 6/10 -
Misschien had ik er teveel van verwacht. Er zat wat weinig diepgang in... Een halve film scenes uit de 'extreem harde' immobiliënwereld vond ik iets teveel van het goede...
gezien door Mon couer vive, gepost op 07/04/2006 - quotering: 10/10 -
Dit was een scherpe aangrijpende film. prachtige muziek en filmografie. sterk gespeeld. ga toch kijken
gezien door marquee, gepost op 07/04/2006 - quotering: 10/10 -
Weeral maar één reactie ? Is het weeral omdat de film niet uit hollywood komt ? Weeral ongelijk jullie allemaal ... Want dit is een zalige film in al zijn aspecten ... Aleen het einde vond ik iets te cliché ... Deze regisseur bewijst dat zijn vorige film ( met Cassel, de titel ontsnapt me, iets met lèvres ...) geen toeval was. Ik vond deze zelfs beter. groetjes ...!
gezien door Swifty, 39 jaar, gepost op 07/04/2006 - quotering: 8/10 -
Goed in de verf gezette film. Verwende-zoontjes-sfeer druipt er vanaf. Gelukkig geen ongeloofwaardige all's well end's well plot; de hoofdrolspeler blijft toch een agressief en explosief kereltje, tot op het laatste moment. Rauw, bij vlagen ontroerend, de moeite als je er tegen kunt dat mensen niet altijd even hoffelijk zijn.
gezien door saar, gepost op 07/04/2006 - quotering: 10/10 -
Een film die voorbij raast tegen 200km/u, van begin tot einde. Duris' karakterkop leent zich uitstekend voor dit soort scenario, sterke dialogen en verrassende wendingen maken het plaatje compleet. Ik heb er enorm van genoten, je valt van de ene emotie in de andere. Zeker een aanrader dus voor de alternatieve filmliefhebber!
gezien door LDC/NEO, 53 jaar, gepost op 07/04/2006 - quotering: 8/10 -
De kritiek van Mr. "marquee" is duidelijk "anti-Hollywood". Maar ik wou er gewoon even op wijzen dat het feit dat deze Franse film boven de gemiddelde, totaal oninteressante Franse produkties uitsteekt het gevolg is van een US-script. Dit is inderdaad een "Franse" remake van de uitstekende film van James Tobback, "FINGERS" (Harvey Keitel in de hoofdrol). Dit gewoon ter info. Aangezien ik de film niet (wil) (ge)zien heb, een kwotering voor de US-produktie. NEO
gezien door VEN, gepost op 08/07/2005 - quotering: 8/10 -
Goed zonder meer, maar zoals zo dikwijls: her origineel was beter

Volgende pagina > Einde >> 

Film - Media - Forum 

Alle bioscoopzalen in België en Luxemburg

Gebruiksvoorwaarden - ©1996-2008 Ipm sa - Contact