|
1
-
2
-
3
-
4
-
5
|
|
 |
|
gezien door Sofie, gepost op 07/04/2006 - quotering: 10/10 -  |
|
1 woord: WAUW! hele goeie film, veel beter dan al die Amerikaanse bazaar van tegenwoordig! |
|
 |
|
gezien door louise, gepost op 07/04/2006 - quotering: 2/10 -  |
|
zeer zwakke film |
|
 |
|
gezien door Cécile, gepost op 07/04/2006 - quotering: 10/10 -  |
|
De complimenten laat ik aan al die anderen over. Nu nog de Vlaamse acteurs een beetje Frans leren praten. Axel Daeselaire, nu nog eens dat laatste laagje macho thuis laten, en ik zal je een goede acteur gaan vinden. En nu nog eens een Vlaamse film met 100 % onbekende locaties en ik geef er een welverdiende kus op ... alhoewel Falaën een zeer goed acteur is in deze film ! |
|
 |
|
gezien door VEN, gepost op 07/04/2006 - quotering: 8/10 -  |
|
Meer dan verdienstelijke poging. Heel goed geacteerd, mooie en indringende fotografie... Alleen spijtig van een aantal onwaarschijnlijkheden (vooral in het begin, waardoor de film wat moeilijk op gang komt). Grootste schoonheidsfout is de voorlaatste sequens: totaal overbodig en compleet ongeloofwaardig. Gelukkig staat de film mijlenver van andere "Vlaamse filmkes" (Urbanus, Gaston&Leo,Max...), maar aan de zaak Alzheimer kan hij toch niet nippen. |
|
 |
|
gezien door goor dries, 16 jaar, gepost op 07/04/2006 - quotering: 10/10 -  |
|
prachtig,goed geacteerd,en spannend tot het einde eentje voor mijn dvdcollectie |
|
 |
|
gezien door John Lybaert, gepost op 07/04/2006 - quotering: 10/10 -  |
|
Ik vond De Indringer een zeer geslaagde thriller met een ongelooflijk sterk acterende Koen De Bouw die de film tot op een grote hoogte tilt ! Een bewijs dat Vlaamse thrillers niet moeten onder doen voor al die Amerikaanse onzin die we tegenwoordig te zien krijgen in de zalen ! Leve de Vlaamse Film en nog meer van dat aub ! |
|
 |
|
gezien door kwibi wezels, gepost op 07/04/2006 - quotering: 10/10 -  |
|
kei goede film! |
|
 |
|
gezien door Laurijssen Maarten, gepost op 07/04/2006 - quotering: 10/10 -  |
|
De indringer heeft een zeer sterk verhaal, met een aantal onverwachte plotwendingen. De kijker wordt continu in spanning gehouden door de regiseur. De acteerprestatie van de cast, met in het bijzonder Koen de Bouw en Maaike Neuville zijn uitmuntend. De personages worden zeer sterk neergezet. Ook de muziek is van bijzonder hoog niveau. De scenes worden begelijd door compsosities die een sterke sfeer oproepen. Al met al is De indringer een aanrader voor iedereen die van spanning houd!!!!! |
|
 |
|
gezien door jan debuyst, gepost op 07/04/2006 - quotering: 8/10 -  |
|
een vlaamse film van internationaal niveau |
|
 |
|
gezien door Agent smith, gepost op 07/04/2006 - quotering: 10/10 -  |
|
zeer goede film, een aanrader voor iedereen |