Login Inschrijven
Paswoord Opslaan 
Home Films Programma Bonus Forums Agenda Services  
De mening van de bezoekers Open forum Gebruiksvoorwaarden   fr

Hide and seek

La fiche du film Media L'avis des utilisateurs

Een film van John Polson met Robert De Niro, Dakota Fanning, Famke Janssen, Elisabeth Shue, Amy Irving, Dylan Baker, Melissa Leo

Aantal berichten: 31 - 31 stemmen - Gemiddelde: 82%  Geef uw mening over deze film  -  Zich inschrijven

1  -  2  -  3  -  4
gezien door Tyr, gepost op 07/04/2006 - quotering: 2/10 -
Doorzichtig plot - op zijn best middelmatige acteerprestaties. De pubers in de zaal schenen de cliché schrikmomentjes wel te apprecieren.
gezien door FT1ST, gepost op 07/04/2006 - quotering: 8/10 -
Met dit soort genre-films is het altijd oppassen geblazen, en dat is hier niet anders. Maar ze zijn meestal dan ook niet gemaakt om cinematografische toppen te scheren, eerder stijoefeningen die eventueel grenzen verleggen. Hide and Seek verlegt spijtig genoeg geen grenzen, want het is een 'gewone' schizo-thriler geworden. Een spijtige zaak met een cast die Robert De Niro, Dakota Fanning en Elizabeth Shue omvat. Ze houden deze film echter op een peil dat door mindere goden niet zou gelukt zijn. Goed zonder meer, is in dit geval veel te weinig, maar deze prent 0 punten geven is gewoon flauw. (mijn score is om 't gemiddelde wat op te krikken ;-)
gezien door Father Vic, gepost op 07/04/2006 - quotering: 10/10 -
Ik had niet al te hoge verwachtingen van deze film omwille van de zovele slechte kritieken die hij kreeg. Anderzijds komt dit aardig in de buurt of is het zelfs wel mijn lievelingsgenre. De kriebels overwonnen de door anderen opgewekte terughoudendheid, as always, en gelukkig maar. Het kan me ook niet schelen of nu Robert De Niro of Peerke Janssen één der hoofdrollen draagt, ik ga voor het verhaal en de personages. Ik wil wel kwijt dat ik De Niro het zeker niet slecht vind vertolken. Het staat misschien wat onwennig na zijn vele maffia-achtige rollen, net als Arnold Schwarzenegger in een komedie als bijvoorbeeld Junior. Maar so what? Het getuigt zelfs van klasse en durf dat beide heren zich niet moeten beperken tot één en dezelfde soort rol. Nee, eens te meer begrijp ik niet waarom een door mij zo gesmaakte film door velen de grond in wordt geboord.
gezien door Gaber Skinhead, gepost op 07/04/2006 - quotering: 10/10 -
lol man;) alleen welke 2 eindes zijn er?
gezien door ikke, gepost op 07/04/2006 - quotering: 10/10 -
van begin tot bijna einde is de film echt 1 groot misterie dat hem eens zo aantrekkelijk maakt voor mij, dan tot een goei half uur voor het einde begint het verhaal zich echt beetje bij beetje uit te drukken, met andere woorden: zo mogen ze er nog veel maken
gezien door sofie, gepost op 07/04/2006 - quotering: 10/10 -
hide and seek is echt super film ga waarschijnlijk dit weekend doej (k)
gezien door Nick, gepost op 07/04/2006 - quotering: 4/10 -
Geeuw Geeuw en nog eens geeuw.... wat hebben ze tegenwoordig toch met die pseudo griezelige films? The Grudge, Hide & Seek, The Ring 2, .... Allemaal geeuw geeuw.... maar ja.. er was toch ook SAW Heb de film niet uitgekeken... echt enorm tegengevallen.. gebeurde niets in..
gezien door Jos De Bakker, gepost op 07/04/2006 - quotering: 10/10 -
hey , ja goede graphics , het is een top film waar je staat van te barste , ongelofelijke film , echt een topper , mis dit niet .. alles is gwn goed aan die film duz zeker gaan kijken ..
gezien door Jaws-kob, gepost op 07/04/2006 - quotering: 2/10 -
De Niro: once the best actor of his generation, now he sucks big time. I don't understand how an actor like him, accepts roles like these.....it's just disgusting........or well-payed! but what the f*°!k, De Niro has got to be rich enough i think. Let's worship Pacino, actor from the same period who never let me down. Hail to Pacino, Death to De Niro!!!!
gezien door sara vermylen, gepost op 07/04/2006 - quotering: 8/10 -
ik vind het een goede film met veel fantasie maar ook soms wel wat momenten om bang te worden en beginnen te hallucineren

Volgende pagina > Einde >> 

Film - Media - Forum 

Alle bioscoopzalen in België en Luxemburg

Gebruiksvoorwaarden - ©1996-2008 Ipm sa - Contact