|
1
-
2
-
3
-
4
-
5
|
|
 |
|
gezien door Joke, 25 jaar, gepost op 07/04/2006 - quotering: 2/10 -  |
|
goeie acteurs, goeie muziek, maar slechte film. precies altijd dezelfde scene maar op een andere locatie en met telkens een ander koppel. alice dan, dan anna, anna larry, larry alice, alice anna enz enz enz enz enzz enzzzzz zzz zzzz zzzz |
|
 |
|
gezien door Doron, 22 jaar, gepost op 07/04/2006 - quotering: 8/10 -  |
|
Een film met scherpe kantjes, een film over liefde en bedrog. Ik was erg aangenaam verrast ik dacht dat het zo een tipische melige film ging worden maar dat bleek niet te zijn. Maar wat verwaht je met zo een cast. |
|
 |
|
gezien door Filip, 36 jaar, gepost op 07/04/2006 - quotering: 6/10 -  |
|
goed maar blijft niet aan de ribben plakken, mooi metafoorgebruik, soms iets te nadrukkelijk |
|
 |
|
gezien door ubisimpson, 29 jaar, gepost op 07/04/2006 - quotering: 8/10 -  |
|
Bijzondere film met een bijzondere benadering van een bijzonder onderwerp, nl. liefde in al haar mogelijke facetten. Een knappe puzzel, zowel qua acteerprestaties, dialogen, flashbacks, suggesties als droge humor. Mijn persoonlijke score voor deze film: 7/10. PS verwacht je wel niet aan een sit back and relax film! |
|
 |
|
gezien door van uffelen luc, gepost op 07/04/2006 - quotering: 8/10 -  |
|
goede relatiekomedie waarin de filmopbouw naar het einde toe faalt |
|
 |
|
gezien door Nora Corsetti, gepost op 07/04/2006 - quotering: 10/10 -  |
|
gewelldiggeee film ... Echt prachtig!! ;) Zéker de moeite waard!!!! 9,5/10 Jude Law RoCkzZ! :) |
|
 |
|
gezien door Jo Heyvaert, 38 jaar, gepost op 07/04/2006 - quotering: 8/10 -  |
|
Goeie film: beetje sexy, beetje grappig, niet te licht, niet te zwaar. Liefde en lust komen er niet al te fraai uit, maar dat is dan toch ook weer eens een verfrissende kijk op de zaak, in deze tijden van clichés en goedkope romantiek, nee? |
|
 |
|
gezien door Vervoort Leen, gepost op 07/04/2006 - quotering: 10/10 -  |
|
Een zeer goede film! |
|
 |
|
gezien door meerschaert eddy, gepost op 07/04/2006 - quotering: 2/10 -  |
|
Ik ben gestopt van mijn mening te geven over films omdat uiteindelijk ieder voor zich bepaalt wat goed of slecht is,maar met het zien van closer kan en mag ik het niet nalaten van jullie te beschermen tegen een miskleun van formaat terwijl we in een volle zaal naar de film zaten te kijken (gent) keek in rond mij en het ongeloof van de mensen sprak boekdelen dit is het slechste wat er is een schrijver kan schuilen achter zijn alias maar acteurs t'ja ze moeten maar beter het script lezen of minder langs de kassa gaan. |
|
 |
|
gezien door moviefreak, gepost op 07/04/2006 - quotering: 4/10 -  |
|
Ik vond het ook tegenvallen. Zo'n cast, maar het blijft verfilmd toneel. Mooie dialogen, en toch vervelend. |
|