|
1
-
2
|
|
 |
|
gezien door Marijke Steinmann, gepost op 07/04/2006 - quotering: 10/10 -  |
|
Hij is nu op televisie! (hier in Nederland) Mijn broer kijkt hem. Hij is gek op SF! ik heb hem al een keertje gezien. Maar vond hem niet zow heel leuk om een tweede keer te kijken. Het verhaal is eigenlijk best wel goed! leuke film! |
|
 |
|
gezien door eva, gepost op 07/04/2006 - quotering: 10/10 -  |
|
ik heb deze film een paar dagen geleden gezien. Ik leef bijna mee met de figuren. Zoals monica, david achterliet in het bos. Ik heb genoten van deze film en ik hoop zo hard dat er een tweede film van komt. Ik zou de film veel meer geven als 10/10. |
|
 |
|
gezien door blauwblad, gepost op 07/04/2006 - quotering: 10/10 -  |
|
hey ik heb de film gisterenavond op tv gezien en ik was echt gepakt door de film.. Ik heb 2 maal moeten wenen.. ik vind het wel wat jammer dat we plots duizenden jaren verder gaan... ik wou eigenlijk meer weten wat er met die mama was gebeurt en met die vader.. het is een raar einde en het moest even tot me doordringen wat er eigenlijk gebeurde maar ik vond de film wel echt goed gelukt!!!! Bravo voor al de mensen die aan deze film hebben meegewerkt! |
|
 |
|
gezien door rene jacobs, gepost op 24/05/2005 - quotering: 8/10 -  |
|
een expliciete benadering van liefde |
|
 |
|
gezien door marCCo, 39 jaar, gepost op 28/08/2003 - quotering: 6/10 -  |
|
Verwachtingen waren natuurlijk torenhoog : Spielberg die als eerbetoon aan Stanley diens laatste project zou afwerken. Het resultaat oogt fantastisch, maar is een beetje een lege verpakking.De film komt nooit echt op gang en ook de anders zo sterke Jude Law bakt er hier niks van.Jammer voor Kubricks erfenis, maar dit is helaas één van de zeldzame missers van Spielberg geworden. |
|
 |
|
gezien door filip block, gepost op 09/06/2003 - quotering: 8/10 -  |
|
Het uitgangspunt van de film was zeker en vast veelbelovend. Jude Law (Road to Perdition, Talented Mr Ripley) mag er zoals gewoonlijk ook wel bij. De opbouw van het verhaal was ook zeker in orde wat het eerste deel betreft, maar vanaf het dumpen van de mecha begint het lichtelijk uit de hand te lopen. Ik vraag me dan ook af of er nog steeds met een scenario werd gewerkt. Dan is er toch nog een lichtpuntje bij de wizard en de daaropvolgende scènes. Ik weet wel dat het om een futuristisch verhaal gaat en dat Spielberg iets heeft met aliens, maar in deze film heeft dat eerder iets van een programma nadat je gezapt hebt. Niet dat ik je dat kwalijk kan nemen na sommige tergend lange scènes. Het einde van de film is dan wel mooi, ook al is het een iet wat melig : 'and then for the first time in his life, he went to that place where dreams are born'. |
|
 |
|
gezien door Filmliefhebber, 30 jaar, gepost op 02/06/2003 - quotering: 10/10 -  |
|
Fascinerende film van Steven Spielberg. Terwijl hij al lang op zijn lauweren kan rusten, kiest hij hier voor een verhaal dat allesbehalve gemakkelijk te begrijpen is( zeker het laatste deel). Maar zoals het beaamt voor een Spielbergproductie, is ook hier alles pikfijn in orde (special effects, fotografie,acteerprestaties). |
|
 |
|
gezien door soewie, gepost op 18/09/2002 - quotering: 6/10 -  |
|
Langdradig..het verhaal is niet slecht, maar van Spielberg zijn we meer gewoon. |
|
 |
|
gezien door Liv, gepost op 28/05/2002 - quotering: 4/10 -  |
|
Ik had veel betere verwachtingen. Veel te ver gezochte film, waardoor het einde vrij belachelijk overkomt. De film duurt gewoon veel te lang en is ook te melig getint. Typisch voor zo een trekpleister dat het eigenlijk niet echt verdiend. |
|
 |
|
gezien door zerty, gepost op 10/04/2002 - quotering: 10/10 -  |
|
deze film moet echt iedereen zien,lekker S.F. om van te kwijlen.De film maakt het nog mooier dankzij de speciale-effecten! |
|