|
1
-
2
-
3
-
4
|
|
 |
|
gezien door marCCo, 39 jaar, gepost op 07/04/2006 - quotering: 6/10 -  |
|
Geen Harry Potter dit jaar, maar dat wordt prima gecompenseerd door deze "Lemony"; een donker sprookje dat ontsnapt lijkt uit de verbeelding van Tim Burton. Jim Carrey,die zich van zijn soberste kant liet zien in "Eternal Sunshine" mag hier opnieuw al zijn duivels ontbinden en dat resulteert in een (alweer) prima performance. Het probleem van "Lemony" is echter ook weer dat de film een beetje tussen twee stoelen valt : te duister voor de allerjongsten en te braaf voor de ouderen en daar kan de prima verteller van dienst Jude Law nils aan verhelpen, desalniettemin goeie kerstfilm. |
|
 |
|
gezien door Vandewinkel Kurt, gepost op 07/04/2006 - quotering: 6/10 -  |
|
Een must voor de 'carrey-fans'!Voor de rest niet veel soeps buiten de prachtige decors! |
|
 |
|
gezien door lukas mostrey, gepost op 07/04/2006 - quotering: 10/10 -  |
|
het is mega cool die film |
|
 |
|
gezien door emy, gepost op 07/04/2006 - quotering: 10/10 -  |
|
echt een film helemaal voor mij. Maar als je naar een film met meer diepgang zoekt en een mooi aaneenhangend verhaal is deze film misschienniet voor jou. |
|
 |
|
gezien door ave eva, gepost op 07/04/2006 - quotering: 10/10 -  |
|
mijn broer, papa en ik vinden hem heel goed! voor de rest : no comment |
|
 |
|
gezien door Tood, gepost op 07/04/2006 - quotering: 10/10 -  |
|
Heel erg gevat, Jim Carrey alweer zeer de moeite, prachtig sfeertje, Tim Burton decortjes, heel gevatte oneliners, ook veel tongue in cheek humor. En Meryl Streep, who would have thought. Heel erg grappig !! |
|
 |
|
gezien door Kimmetje, gepost op 07/04/2006 - quotering: 10/10 -  |
|
Vet gave film hoor. Zeker de moeite waard om deze gezien te hebben. |
|
 |
|
gezien door Van der Heyden Philippe, gepost op 07/04/2006 - quotering: 4/10 -  |
|
Te donkere film en de Jim Carrey heeft al beter prestaties geleverd.De humor kon dus zeer zeker beter. |
|
 |
|
gezien door Evert, gepost op 07/04/2006 - quotering: 10/10 -  |
|
het is echt een geweldige film, geweldig hoe die Jim Carrey speelt Echt jullie moeten er allemaal naartoe gaan!!! |
|
 |
|
gezien door klaas, 22 jaar, gepost op 07/04/2006 - quotering: 6/10 -  |
|
jim carry is fantastisch in deze kinderachtige prent |
|