Login Inschrijven
Paswoord Opslaan 
Home Films Programma Bonus Forums Agenda Services  
De mening van de bezoekers Open forum Gebruiksvoorwaarden   fr

Ocean's Twelve

La fiche du film Media L'avis des utilisateurs

Een film van Steven Soderbergh met George Clooney, Matt Damon, Andy Garcia, Bernie Mac, Brad Pitt, Julia Roberts, Vincent Cassel

Aantal berichten: 66 - 65 stemmen - Gemiddelde: 53%  Geef uw mening over deze film  -  Zich inschrijven

1  -  2  -  3  -  4  -  5
gezien door maartenvm, 22 jaar, gepost op 23/01/2007 - quotering: 6/10 -
Als vervolg op Ocean's Eleven viel dit toch nog goed mee vond ik. Echt verrassend en vernieuwend is de film uiteraard niet. Gewoon een namiddagje ontspannen.
gezien door Tijdlezer, 39 jaar, gepost op 12/04/2006 - quotering: 6/10 -
De op papier beste voetbalploeg is niet altijd de beste. Ook zo met deze cast. Aan overacting geen gebrek. Gelukkig dat ik voor deze film weinig heb betaald.
gezien door Barbara De Leersneyder, gepost op 07/04/2006 - quotering: 2/10 -
om verder te gaan over het keerstverhaal: Men hed lisschien beter een kerstverhaaltje geschreven dan een vervolg op ocean's twelve. Zodanig dat de topcast( want dat is volgens mij het enige positieve aan heel die film) er een redelijk goede vertolking van zou kunnen maken. Met andere woorden ik denk dat oceans twelve niet lang zal nazinderen in ons geheugen. En dat lijkt mij nog het beste ook. Aan alle dien hem gezien hebben ik leef met jullie mee :) vele groeten en see you in the cinema.
gezien door Kristof, gepost op 07/04/2006 - quotering: 8/10 -
Ocean's twelve is een goed vervolg op de eerste film, zeer goed gefilmd, goede acteurs, toffe scenes, de moeite waard om te gaan bekijken! Sommigen scenes zijn verwarrend, soms vraag je je af, wat doet deze scene hier nu? Maar ik denk, dat bij een tweede keer alles zeer duidelijk zal zijn. Ik zal hem nog eens gaan bekijken, en voor jullie allemaal veel filmplezier toegewenst!
gezien door De Roy Joost, gepost op 07/04/2006 - quotering: 4/10 -
Der zaten een paar goeie camera effecten in ja, en hier en daar wel iets origineels. Toch voelde ik mij ietwat bedrogen na de film. Veel show, dat wel. Maar om dan te verdoezelen dat op vrijwel alle andere vlakken, de film toch een heel stuk minder fijnzinnig als de eerste film. De wendingen waarbij 'mama' ingrijpt en Tess echt als 'Julia' gaat optreden.. pfff, komaan: Soap-gehalte 10/10, was de inspiratie op? :s Ben echt wel wat teleurgesteld, maar dat was mss al opgevallen.
gezien door Sietske Schelp, gepost op 07/04/2006 - quotering: 6/10 -
Ocean's 11 was beter!!
gezien door ice, gepost op 07/04/2006 - quotering: 4/10 -
Ocean's 11 vond ik heel goed. Maar Ocean's twelve valt enorm tegen. De film is haast niet te volgend, zeer ingewikkeld en het verhaal trekt op niks.
gezien door J!km!l, gepost op 07/04/2006 - quotering: 4/10 -
k vind de film niet zo goed, als vervolg van oceans eleven is hij helemaal niet geslaagd. Vooral de domme verwijzing met Julia Roberts is gewoon goedkoop. Het kan natuurlijk slechter.
gezien door ikke, gepost op 07/04/2006 - quotering: 4/10 -
Ni zo fantastish kwas te moe dus kon ni volge en trouwes den 11 was beter. En brad pitt begint oud te worde en nen dikke nek te krijge.
gezien door Degryse Frederik, 21 jaar, gepost op 07/04/2006 - quotering: 8/10 -
Een te verwachten opvolger voor O11... misschien een iets minder goede verhaallijn mar zeker een van de betere films die ik al gezien heb... vond O11 dan ook wel heeeel goed.

Volgende pagina > Einde >> 

Film - Media - Forum 

Alle bioscoopzalen in België en Luxemburg

Gebruiksvoorwaarden - ©1996-2008 Ipm sa - Contact