|
1
-
2
-
3
-
4
|
|
 |
|
gezien door elisabethfrancet, 38 jaar, gepost op 11/03/2008 - quotering: 8/10 -  |
|
De openingsscene van deze film behoort voor mij tot de top 3 van de beste openingsscenes aller tijden! Wat een impact en schoonheid! De film is best spannend en houdt je aandacht stevig vast, maar het is zeker geen topper.
Maar zeker een aanrader voor een gezellig avondje filmkijken. |
|
 |
|
gezien door kathleen Serroyen, gepost op 07/04/2006 - quotering: 2/10 -  |
|
eindelijk een film die het aandurft om het thema 'reïncarnatie' aan te snijden voor het grote publiek. Er zijn nog steeds enkele taboe's in onze wereld en hoe spiritueler de boodschap hoe moeilijker het te 'verkopen' valt, Jonathan Glazer doet het met verve! Hij is een regisseur die heel groot kan worden als hij op deze weg verder gaat. |
|
 |
|
gezien door joe, gepost op 07/04/2006 - quotering: 2/10 -  |
|
Dit is één van de slechtste films die ik ooit gezien heb. Ongeloofwaardig, traag, slecht geacteerd. Kort gezegd, Nicole Kidmann onwaardig. |
|
 |
|
gezien door El Davido, gepost op 07/04/2006 - quotering: 2/10 -  |
|
Zonder twijfel meest saaie film van 2004... Complete waste of time AND money!! |
|
 |
|
gezien door Stef Verbiest, gepost op 07/04/2006 - quotering: 6/10 -  |
|
Waarom geeft (op een enkeling na) bijna iedereen steeds 0 ofwel een 10 als score? Zegt dat iets over de film, of misschien over de commentator himself?... |
|
 |
|
gezien door julien van de steen, gepost op 07/04/2006 - quotering: 6/10 -  |
|
Schitterende vertolking van Nicole Kidman. De film heeft me echter op mijn honger laten zitten. Het verhaal is te schraal om echt te boeien. |
|
 |
|
gezien door roland, 34 jaar, gepost op 07/04/2006 - quotering: 8/10 -  |
|
Zeer goeie film, al werd deze mening niet gedeeld door het gros van de anderen in de zaal. Flauw, saai, traag,... Voor mij persoonlijk één van de betere films van deze periode. Het verhaal is idd. traag maar het gaat hier meer over de belevenis van deze situatie door de personages. Prachtig de zekerheid van het jongetje, de twijfel en de wil om te geloven bij de vrouw en de frustratie bij de aanstaande... Mooie situatieschets. |
|
 |
|
gezien door Frans, gepost op 07/04/2006 - quotering: 2/10 -  |
|
niet te geloven dat ik hiervoor geld gegeven heb. Zonder concurrentie de saaiste en traagste film die ik ooit al gezien heb. Mijd dit ding als de pest! |
|
 |
|
gezien door Tood, gepost op 07/04/2006 - quotering: 10/10 -  |
|
Heel goede film, Kidman is ongelooflijk, bewijst hiermee de leading lady van de Amerikaanse cinema te zijn. Sterk scrip, heel ingehouden vertolk, intense sfeer, heel aangrijpend ... heel sterk |
|
 |
|
gezien door Cortvriendt Luc, gepost op 07/04/2006 - quotering: 2/10 -  |
|
jammer dat ik hiervoor een nul moet geven. Ik had liever -5 of zoiets gegeven. Je zit maar te wachten op iets dat niet komt en dat zal waarschijnlijk wel de bedoeling geweest zijn. Spijtig van de 4 sterren die dit onding kreeg in focus knack. |
|