Login Inschrijven
Paswoord Opslaan 
Home Films Programma Bonus Forums Agenda Services  
De mening van de bezoekers Open forum Gebruiksvoorwaarden   fr

Mystic River

La fiche du film Media L'avis des utilisateurs

Een film van Clint Eastwood met Sean Penn, Tim Robbins, Kevin Bacon, Laurence Fishburne, Marcia Gay Harden, Laura Linney, Emmy Rossum

Aantal berichten: 34 - 33 stemmen - Gemiddelde: 81%  Geef uw mening over deze film  -  Zich inschrijven

1  -  2  -  3  -  4
gezien door winnetou, 50 jaar, gepost op 05/09/2008 - quotering: 4/10 -
Smaken kunnen veranderen. Dit is één van de laatste films die ik nog in de bioscoop zag toen ik bijna elke week (verschillende keren) de moeite nam. De moeite om in een zaal naar een film te gaan kijken, bedoel ik. In 2003 bedacht ik 'm met 4 punten en ook dit keer kan ik hier niet veel goeds van zeggen. De film is te lang, boeit niet, is niet spannend, etc. Een drama ? Een thriller ? Een - godbetert - "film noir" ? Dit halfhartige onding kabbelt meer dan 2 uur lang rustig verder : van nergens naar nergens. Een film om direct te vergeten en om nooit meer terug te zien.
gezien door d.kloren, gepost op 07/04/2006 - quotering: 10/10 -
Fantastische Senn Penn in ee Fantastische Film
gezien door Tess Van Deynse, gepost op 07/04/2006 - quotering: 2/10 -
Van zo'n thriller verwacht je toch zeker een spannend, flitsend verhaal. Maar dat zal je ontgoochelen, omdat het verhaal slecht uitgewerkt is. Ten tweede zijn de beelden veel te langzaam voor zo'n verhaal, en dat werkt niet!
gezien door Velghe Kurt, gepost op 07/04/2006 - quotering: 8/10 -
Zeer goeie film met schitterende acteurs. Het was lang geleden dat ik nog eens een goeie film zag en deze was dan ook meteen raak. Een goed verhaal, schitterende acteurs, prachtige fotografie en een zeer goeie regie van Clint Eastwood. De film krijgt af en toe de kritiek dat hij wat lang zou zijn, maar dat stoorde mij totaal niet. Integendeel, zo krijg je optimaal de kans om de verschillende personages te leren kennen. Goed werk !
gezien door Ruud Robeyns, gepost op 07/04/2006 - quotering: 8/10 -
Na het zien van deze film zat ik met een wrang gevoel. De film begon veelbelovend, spreekt het publiek aan, sublieme acteerprestaties, de film had alles, een topper dacht ik meteen. Maar het oh zo zwakke einde haalt de hele appreciatie van de film naar onder. Het is totaal ongeloofwaardig en zelfs wat kinderachtig. Maar deze film moet je gewoon gezien hebben voor het klassewerk van de acteurs. Sean Penn zet hier een adembenemende prestatie neer, en dat alleen moet je gezien hebben.
gezien door Filmliefhebber, 30 jaar, gepost op 28/08/2004 - quotering: 10/10 -
Clint Eastwood is back met deze film: een beklemmende thriller gedragen door een uitmuntende fotografie, camerawerk, acteerprestaties en regie. Dan ben ik nog de soundtrack vergeten te vermelden. Sean Penn, Tim Robbins en Kevin Bacon spelen de pannen van het dak. Zo is één van de allersterkste en aangrijpendste scènes, die scène waarin Sean Penn verneemt dat het zijn dochter is die vermoord is. De machteloosheid op Kevin Bacons gezicht spreekt boekdelen. Ze hadden alledrie een oscar mogen krijgen. Het fatalisme op het einde van de film maakt het geheel nog wat zwaarder. Die scène waarin Tim Robbins in het donker zit: zijn negatieve en zwartgallige ingesteldheid wordt voelbaar en knap gevisualiseerd door Clint Eastwood. Je voelt echt aan hoe moeilijk het Dave (Tim Robbins) het heeft. Dit moet zowat de meest beklemmende thriller van de laatste tien jaar zijn.
gezien door Cygnes, gepost op 22/08/2004 - quotering: 2/10 -
Film trekt op niets. Hoe kunnen ze nu een moordenaar gebruiken die je minder dan 2 minuten toont in een zeer langzame film. De film had net zo goed 10 minuten kunnen duren. 2 uur wachten op een 'opening' in de film die er dus nooit gekomen is.
gezien door Erik, gepost op 18/08/2004 - quotering: 10/10 -
Subliem ! Het valt goed te begrijpen dat Sean Penn nog maar eens in de prijzen is gevallen voor zijn uitstekende vertolking. Neem een film, schrap alle special effects, schrap alle actiescènes, en je komt op dit kleinood enkel gedragen door het verhaal en de acteerprestaties van de acteurs. Werkelijk subliem !
gezien door Vandeloock Ben, gepost op 16/04/2004 - quotering: 10/10 -
uitstekende film, goed uitgewerkt verhaal, goed uitgewerkte geloofwaardige personages, sterk geacteerd. Clint op zijn best!
gezien door Jef Van Camp, gepost op 11/01/2004 - quotering: 10/10 -
Een film die blijkbaar zeer gesmaakt wordt of helemaal niet. Voor mij was het echter een zeer goede film. Mooi verhaal en zeer goede acteurs. Het enige minpunt is dat hij op het einde nogal voorspelbaar wordt. Toch een grote film.

Volgende pagina > Einde >> 

Film - Media - Forum 

Alle bioscoopzalen in België en Luxemburg

Gebruiksvoorwaarden - ©1996-2008 Ipm sa - Contact