|
1
-
2
|
|
 |
|
gezien door Opdebeeck Timo, gepost op 07/04/2006 - quotering: 4/10 -  |
|
Ik had er veel meer van verwacht! Als je de voorstukken gezien hebt heb je eigenlijk de spannendste stukken van de film al gezien. |
|
 |
|
gezien door heksje, gepost op 07/04/2006 - quotering: 8/10 -  |
|
Meestal kies ik niet voor dit genre, en liet ik me verrassen had ook geen trailer gezien.Wel ik moet zeggen ik heb me kostelijk geamuseerd, en hen absoluut geen spijt dat ik deze film gezien heb |
|
 |
|
gezien door David S, gepost op 07/04/2006 - quotering: 4/10 -  |
|
neem een kussen mee, je zal het nodig hebben. De film probeert grappig te zijn (maar is het niet), en het verhaal is ook al niet bijster sterk. |
|
 |
|
gezien door Sofie, gepost op 07/04/2006 - quotering: 2/10 -  |
|
De slechtste film die ik OOIT gezien heb! Om grappig te zijn is hij veel te slecht. Een poging om het spannend of griezelig te maken zijn ook flagrant mislukt! WASTE OF TIME AND MONEY! |
|
 |
|
gezien door Hardy Koen, gepost op 07/04/2006 - quotering: 10/10 -  |
|
Hellboy is gebaseerd op de relatief recente stripreeks van Mike Mignola. Guillermo del Toro (die we bijvoorbeeld kennen van Blade II) brengt ons een leuke comic-book verfilming met veel mooie special fx, flitsende actie en een vleugje humor. Alles klikt in deze cartooneske fantasy, maar het is vooral dankzij Ron Perlman dat Hellboy ver boven de gemiddelde stripverfilming (Daredevil, The Hulk) uitsteekt. Toegegeven, hij kan niet tippen aan SPiderman 1 of X-Men, maar wie van het genre houdt, zal er zeker van genieten.. |
|
 |
|
gezien door marquee, gepost op 07/04/2006 - quotering: 6/10 -  |
|
Voor Hellboy zelf heb ik heel veel symapatie ... Een keicoole held. Scènes met hem zijn allemaal heel leuk Voor de rest vond ik het allemaal maar wat matig ...en vooral te weinig spannend ... |
|
 |
|
gezien door marCCo, 41 jaar, gepost op 07/04/2006 - quotering: 6/10 -  |
|
En weer eentje die helemaal binnen de genre-vakjes kleurt, en da's toch wel het laatste wat je van Del Toro verwacht! "Hellboy" is alvast stukken beter dan "Resident Evil" van vorige week, maar lijdt toch ook aan heel veel kwaaltjes. Zoals hier door collega-reviewers al aangegeven is hier absoluut niks spannends aan. Hellboy zelf ziet er ook eerder lachwekkend uit en met alle Predator-kloontjes hebben we het nu ook wel gehad (of toch niet..."Alien vs Predator" komt straks ook nog) hier heten ze Samael. Pluspunten : de duistere sfeer en de schitterende proloog. Entertaining (mildly) while it lasts, maar niks meer dan dat. |
|
 |
|
gezien door the zeleman, gepost op 07/04/2006 - quotering: 8/10 -  |
|
Uiterst genietbare film. Verwacht geen echte rollercoaster van effects en filosofisch verhaal, maar eerder een grappige leuke avonturenfilm. greetz |
|
 |
|
gezien door goor dries, 17 jaar, gepost op 07/04/2006 - quotering: 10/10 -  |
|
deze film is zalig grappig spannend mooie special efects gewoon een perfect filmke mensen kopen nu !!!!!! |
|
 |
|
gezien door Filmliefhebber, 32 jaar, gepost op 07/04/2006 - quotering: 8/10 -  |
|
Een plezante en onderhoudende comic book-verfilming. Ron Perlman zit gegoten in de rol van Hellboy. De speciale effecten zijn zeer geslaagd te noemen. De film mist ergens wel een echte ziel. |
|