Login Inschrijven
Paswoord Opslaan 
Home Films Programma Bonus Forums Agenda Services  
De mening van de bezoekers Open forum Gebruiksvoorwaarden   fr

Resident Evil: Apocalypse

La fiche du film Media L'avis des utilisateurs

Een film van Alexander Witt met Milla Jovovich, Oded Fehr, Eric Mabius, Sienna Guillory, Thomas Kretschmann, Jared Harris, Omar Epps

Aantal berichten: 30 - 29 stemmen - Gemiddelde: 77%  Geef uw mening over deze film  -  Zich inschrijven

1  -  2  -  3
gezien door Filmliefhebber, 30 jaar, gepost op 02/05/2008 - quotering: 8/10 -
Heerlijke SF-film. De eerste film nog niet gezien, maar in het begin van de 2de vertellen ze kort wat er vooraf ging. Altijd handig :). Het verhaal behoort niet direct tot de meest intelligente of complexe dus alles is gemakkelijk te volgen. Het is de actie die het verschil maakt. En natuurlijk Milla Jovovich :). De film is niet meer dan een aaneenschakeling van knetterende en spetterende actiescènes. Ik heb ervan genoten. Nu nog het derde deel bekijken.
gezien door timo denten, gepost op 07/04/2006 - quotering: 10/10 -
bangelijk filmke
gezien door marquee, gepost op 07/04/2006 - quotering: 2/10 -
Zeer zwak in zijn genre: geen of slechte knipogen, nog grotere cliche dan aanvaardbaar is , geen sfeerschepping, scenario is ergerlijk, ...Ik heb zelfs de zaal verlaten!
gezien door lynn serneels, gepost op 07/04/2006 - quotering: 10/10 -
Het is een zalige film! Geweldig vervolg op Resident Evil. Ik heb de film nu al 2 keer gaan bekijken in de cinema. Soms is het wel eng, maar dat maakt de film juist leuk! ZEKER een aanrader!
gezien door ThEoNe, 31 jaar, gepost op 07/04/2006 - quotering: 8/10 -
Ik heb de eerste gezien,en die was al super! Ik verwacht dus wel veel van dit vervolg,en hoop dat mijn verwachtingen zullen ingelost worden. Maar ik denk het wel,met de Nemesis op de hielen en een hoop 'lickers' los in de stad kan het volgens mij niet stuk. ;)
gezien door dj aura( tha major uproar), gepost op 07/04/2006 - quotering: 10/10 -
ik heb deel 1 gezien en die vond ik zo relaxed, en toen ik hoorde dat mijn favorite character(NEMESIS) meedeed aan resident evil apocalypse moet ik hem zeker gaan kijken!!!!!
gezien door Hardy Koen, gepost op 07/04/2006 - quotering: 6/10 -
Flashy popcornfilmpje met enkele scary scenes. Moet het vooral van de actie hebben, maar is toch net iets minder leuk dan de meer claustrofobische eerste film. Enkel fans van de games zullen hier wat meer pret aan beleven, want bijvoorbeeld de karige scenes waarin de Nemesis voorkomt, zijn best leuk..
gezien door Doron, 22 jaar, gepost op 07/04/2006 - quotering: 10/10 -
Fantastische film, zeer indrukwekkende gevechtsscenes. Ik bleef de hele film lang op het puntje van mijn stoel zitten. Zeer indrukwekkende visuele effecten en knappe acteerprestatie van Milla Jovovich.
gezien door Els en Ines, gepost op 07/04/2006 - quotering: 6/10 -
Normaal is dit mijn genre echt niet (noem de grootste films en ik vind ze gegarandeerd slecht - behalve Aliens :)) maar ik had Resident Evil 1 gezien en moest ik wel de tweede zien, want zo'n film zonder einde... :p Ik had mij dus aan het slechtste verwacht, wat ik altijd doe als ik dit soort film ga zien. En zeker als het een sequel is. Maar ik was toch aangenaam verrast. OK, hij is niet zo spannend als zijn voorganger, maar de gevechtsscènes en de FX waren wel goed... Hoewel ik het superjammer vond dat sommige scènes van veel te dicht bij werden gefilmd, want zo kon je soms niet volgen wat er gebeurde. Behalve deze twee kleine negatieve puntjes was de film ook nog redelijk voorspelbaar (zeg maar redelijk veel), maar welke film is dat tegenwoordig niet als je er zo'n 13 in een dozijn hebt... Het was niet uitstekend goed, maar toch nog goed genoeg om een avondje verstand op nul te zetten en een cinemazitje in te palmen.
gezien door Els en Ines, gepost op 07/04/2006 - quotering: 6/10 -
En nu maar wachten op de derde ;) Ps: van helsing vond ik ook goed, nog ff bij vermelden :)

Volgende pagina > Einde >> 

Film - Media - Forum 

Alle bioscoopzalen in België en Luxemburg

Gebruiksvoorwaarden - ©1996-2008 Ipm sa - Contact