Login Inschrijven
Paswoord Opslaan 
Home Films Programma Bonus Forums Agenda Services  
De mening van de bezoekers Open forum Gebruiksvoorwaarden   fr

Profiel van sayid

sayid is een lid van Cinebel .
Om deze persoon een bericht te sturen, kan u hier klikken
Geen evaluatie van deze bezoeker.

sayid heeft reeds 5 berichten op het forum geplaatst.
Panic room, gepost op 31/10/2002 - quotering: 4/10
pfff, een matige film... zoals velen hier voor mij is 't begin 't beste van de film. De camerabewegingen, heel erg vlotjes, en toch goed de structuur van 't huis niet te vlug overlopen. En zoals gezegd, je ziet vlug dat 't meisje diabetes heeft en zo kun je al vele stukken raden. 't Cliché-einde ergerde mij ook mateloos, maar een quasi happy end was misschien voor de meeste kijkertjes iets beter ?
Signs, gepost op 03/11/2002 - quotering: 4/10
veel te langdradig uitgesponnen, ik bleef geweldig ontgoocheld achter, en ik had er al geen te goe gedacht over ! Terecht blijkbaar...spijtig, want z'n vorige waren niet slecht.
Pulp fiction, gepost op 03/11/2002 - quotering: 10/10
gewoon een 10/10 ! Een regelrechte klassieker...
Jeepers Creepers, gepost op 07/11/2002 - quotering: 2/10
Komaan zeg, zelden zo'n slechte horrorfilm gezien...heel erg zwak verhaal, zeer kort verhaal ook nog, en gewoon gemaakt om er nog een vervolg op te schrijven. Laat ons hopen dat dit NIET gebeurt want 't is een flop. Dat de acteurs zogezegd heel erg dom zijn is in elke horror zo, maar hier ligt 't er wel een beetje TE dik op. Dat ze nu maar gauw weer een nieuw soort horror ontwerpen !! Typisch dat Amerika hiervoor weer uit de bol gaat...geen smaak hebben die mensen.
The 51st state, gepost op 04/12/2002 - quotering: 10/10
hele goede onderhoudende film...'t concept is misschien niet bijster origineel, maar de cast daarentegen des te meer !! Magnifieke sfeerschepping en goeie camera-variaties, deze film is een absolute aanrader !

Alle bioscoopzalen in België en Luxemburg

Gebruiksvoorwaarden - ©1996-2008 Ipm sa - Contact