Login Inschrijven
Paswoord Opslaan 
Home Films Programma Bonus Forums Agenda Services  
De mening van de bezoekers Open forum Gebruiksvoorwaarden   fr

Profiel van Luc Driesen

Luc Driesen is een lid van Cinebel .
Om deze persoon een bericht te sturen, kan u hier klikken
Geen evaluatie van deze bezoeker.

Luc Driesen heeft reeds 6 berichten op het forum geplaatst.
Fucking Amal, gepost op 05/06/2002 - quotering: 10/10
Geen kritiek, alleen veel lof. Het doet deugt om een film te zien die zuiver is, waarbij de personages van het scherm springen en je het gevoel krijgt dat je weet wat men bedoeld zonder dat het wordt uitgesproken. En dan nog die muziek ... perfect! Lukas M. rocks en Elin (Rebecca Liljeberg) rules! Wat denken jullie ervan?
Seven, gepost op 05/06/2002 - quotering: 10/10
1995, de eerste maal ik SE7EN zag ... yes! Het bizarre van 7 is dat je sympathie krijgt voor john doe ... luister naar die aanklacht, hij heeft gelijk en summerset (freeman) denkt er hetzelfde over; ze kiezen wel voor een andere oplossing .... Spacey was super in american beauty, maar is nog beter in 7. Brad is ook goed, wordt vaak onderschat, ... de dvd, platinum edition is de natte droom van elke 7-fan, DRIE simultane commentaren, 3!
Pulp fiction, gepost op 05/06/2002 - quotering: 10/10
QT is een tovenaar, de raymond goedhals onder de scenaristen. Echt, je moet het scenario van PF eens lezen, de letters springen van het blad, ACTIE! Het verhaal zelf volgt een heel eigen structuur, nadien nog in 10 verschillende films teruggevonden en in 15 verschillende reclames! De dialogen die eigenlijk over niets gaan, maar binnen het verhaal toch passen en nut hebben. Het pilotverhaal over de carriere van Mia Wallace ... briljant!
Moulin rouge, gepost op 10/06/2002 - quotering: 10/10
Ik snap niet hoe sommigen dit een slechte film kunnen vinden. De scène in de olifant waar cristian plots begint te zingen ... heerlijk. Het is een moderne film op een originele manier gebracht. Tien op tien, honderd op honderd ... gewoon supergoed.
The Hours, gepost op 26/04/2003 - quotering: 10/10
Lang geleden dat ik nog zo'n goeie film gezien heb. Je moet er waarschijnlijk wel wat in de juiste sfeer zijn maar voor mij was het de juiste film op het juiste moment. Vooral mss moore -- fantastisch -- de manier waarop ze zich verzet tegen de sleur in haar alledaags leven is ... wow! Ook een van de eerste keren dat de soundtrack opvalt op een positieve manier. Ik kan niet wachten op de dvd (hopelijk fully loaded!)
Far from Heaven, gepost op 27/04/2003 - quotering: 6/10
Ik vond FFH een beetje tegenvallen. Misschien heb ik er teveel van verwacht, maar ik werd niet echt meegesleurd met het verhaal. Het was wel mooi en 'anders', maar verder kom ik niet. Als je j. moore echt in vorm wilt zien ga dan naar The Hours ...

Alle bioscoopzalen in België en Luxemburg

Gebruiksvoorwaarden - ©1996-2008 Ipm sa - Contact