Login Inschrijven
Paswoord Opslaan 
Home Films Programma Bonus Forums Agenda Services  
De mening van de bezoekers Open forum Gebruiksvoorwaarden   fr

Profiel van Brandsmaster

Brandsmaster is een man van 49 jaar en woont in Meers-Elsloo .
Hij is lid van Cinebel sinds 05/09/2007. Om deze persoon een bericht te sturen, kan u hier klikken
Geen evaluatie van deze bezoeker.

Brandsmaster heeft reeds 5 berichten op het forum geplaatst.
HARRY POTTER EN DE ORDE VAN DE FENIKS™ , gepost op 05/09/2007 - quotering: 3/10
Deze film alweer een tijdje geleden gezien. Is zo ongeveer de slechtste uit de reeks, trouwens ook wat soundtrack betreft. Na de overdonderende actie en magistrale, perfect passende muziek van deel 4 blijkt "The order of te Phoenix" 2 uur lang voort te kabbelen zonder dat er echt iets gebeurd. Het is te hopen dat het volgende deel meer te bieden heeft anders vrees ik dat het hele verhaal, althans op het filmdoek, met een sisser afloopt. Jammer.
Transformers, gepost op 05/09/2007 - quotering: 10/10
Deze film biedt precies dat wat je ervan verwacht. No-nonsence aktie. Diepzinnig geleuter zul je in deze prent gelukkig niet tegenkomen. Ik ging met enige scepsis naar de cinema, vooral door commentaren zoals "Alleen voor jongeren" en "Uitsluitend voor liefhebbers van de tekenfilmserie". Nou ben ik geen van beiden en heb mij toch kostelijk geamuseerd. Prima film. Ik kijk al uit naar een vervolg.
Beowulf, gepost op 10/12/2007 - quotering: 8/10
Het is jammer te moeten constateren dat men, in tegenstelling tot het technische, filmische gedeelte, blijkbaar weinig tijd heeft besteed aan het schrijven van een boeiend scenario, want dat is nou net wat er ontbreekt aan deze film. Zet je het magare verhaal even opzij, dan kun je je evenwel vergapen aan prachtig gemaakte digitale beelden met heel veel oog voor (ook de hele kleine) details. Al met al toch wel een vermakelijke film, met een overigens imposante soundtrack.
The Mist, gepost op 27/05/2008 - quotering: 6/10
Weliswaar geen slechte film, maar ook geen geweldige. Te veel figuren die je in het echte leven niet zo snel als verzameld collectief tegen zult komen. (Trouwens, een bepaald personage had ik al 20 keer eerder voor de kop geschoten). Verrassend einde, maar zeer onlogisch. Het was nou niet zo dat de hoofdpersonages in direct gevaar verkeerden! Geduld was een schone zaak geweest. Beetje dom dus.
Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull, gepost op 18/06/2008 - quotering: 9/10
Ik weet niet wat alle criticasters eigenlijk verwachten wanneer ze naar een dergelijke film gaan. Mickey Spillane vergelijken met Shakespeare doet toch ook niemand. Wie een logisch, wel doordacht verhaal verwacht gaat bij voorbaat al in de verkeerde zaal zitten. Ga je echter voor een lekkere avonturenfilm dan kom je zeker niet bedrogen uit.

Alle bioscoopzalen in België en Luxemburg

Gebruiksvoorwaarden - ©1996-2008 Ipm sa - Contact