Login Inschrijven
Paswoord Opslaan 
Home Films Programma Bonus Forums Agenda Services  
De mening van de bezoekers Open forum Gebruiksvoorwaarden   fr

Profiel van Jan Vissers

Jan Vissers is een man van 45 jaar en woont in Neeroeteren .
Hij is lid van Cinebel sinds 29/11/2006. Om deze persoon een bericht te sturen, kan u hier klikken
Geen evaluatie van deze bezoeker.

Jan Vissers heeft reeds 42 berichten op het forum geplaatst.
1 - 2 - 3 - 4 - 5
Domino, gepost op 27/11/2005 - quotering: 10/10
Dit is een meeslepende, spannende, en ook wel een grappige film. Veel beter dan ik verwacht had, dus geen domme pief poef paf film, maar ene met een sterk verhaal, en heel goede acteurs.
Doom, gepost op 06/12/2005 - quotering: 2/10
Als liefhebber van het genre, vond ik deze film minder dan niets, dialogen (yeh,wright, ok, oh..no, ahhhaaaaauch) 0/10 , horrorgehalte (kinderachtig) 0/10, humor(geen humor)0/10, acteerprestaties (de acteurs gaven het gevoel van;'wat staan wij hier nu onnozel te doen')0/10, verhaallijn (je moet heel ver zoeken naar een verhaal)0/10......dus een algemene score van 0/10. Deze film is zelfs nog te slecht om te huren op dvd.
Chronicles of Narnia: The Lion, the Witch and the Wardrobe, gepost op 08/02/2006 - quotering: 2/10
Deze film hoort in het rijtje thuis van 'goed bedoeld' maar 'slecht gedaan'. De dialogen zijn op het niveau van een 4 jarige, de helden in het verhaal zijn niet veel ouder en worden met veel poeha aangekondigd als de redders van Narnia. Deze melkmuilen moeten het dan opnemen tegen een gans leger van vervaarlijk uitziende individuen. pfff
Aeon Flux, gepost op 10/02/2006 - quotering: 10/10
Het was een heel mooie stijlvolle Sciencefiction actiefilm, die me geen moment verveeld heeft. Ik ga hem zeker aanschaffen op dvd, want hij is zeker de moeite waard om hem meerdere keren te bekijken.
Zathura - A Space Adventure, gepost op 18/02/2006 - quotering: 4/10
Je kan de film een beetje vergelijken met Jumanji, dus totaal los van iedere realiteitszin, waar de kern van het verhaal een kinderspeelgoedje is. Heb je jonge kinderen, dan is deze film misschien een aanrader. De boodschap van deze film is dat je uw broertjes en zusjes moet respecteren, want anders.......wel,dat moet je zelf maar gaan zien.
Syriana, gepost op 10/03/2006 - quotering: 6/10
Als spannende spionage-triller mag deze film zeker tellen, goede acteerprestaties, mooie beelden enz... Maar wat me mateloos gestoord heeft aan deze film is dat hij zeer politiek getint is(the war against terorism, iedere moslim wordt getoond als de grootste oetlul, op een enkele uitzondering na. Alle clichés worden in deze film zodanig uitvergroot, dat hij uiteindelijk niet meer geloofwaardig is.
An Inconvenient Truth, gepost op 29/11/2006 - quotering: 10/10
Deze documentaire mag er zeker zijn, en moet je gezien hebben. Het is een samenvatting van de ecologische problemen rond de opwarming van de aarde. Het is geen fictie maar bewezen met metingen, die uitgevoerd werden door de beste wetenschappers ter wereld. De 5 minuten in deze docu, die me voor altijd zullen bijblijven, gaat over het bestaan van de warme golfstroom, die onze streken verwarmen. Valt deze warme golfstroom weg, dan kan het in ons land in één jaar tijd veranderen in een klimaat zoals bijvoorbeeld in Alaska ????!!!
Déjà Vu, gepost op 21/12/2006 - quotering: 1/10
Mooie actiemomenten, en enkele goede acteerprestaties maar daar is ook alles mee gezegd. De scene waarin men de techniek uitlegde van het" in het verleden kijken door middel van de relativiteitstheorie van Einstein", was het werkelijke dieptepunt van de film en de geloofwaardigheid was toen volledig zoek.
Rocky Balboa, gepost op 08/02/2007 - quotering: 3/10
Sylvester Stalone is nooit gelauwerd voor zijn pittige dialogen, hij is een acteur die binnensmonds wat mompelt, en dat is in deze laatste Rocky film niet anders. Ik ben deze film gaan zien met een vriend, en we zijn regelmatig in lachen uitgebarsten, omdat de rol van van rocky zo belachelijk was. Als restaurantuitbater stond hij regelmatig aan tafels van klanten, met straffe verhalen over zijn boxersverleden, binnensmonds mompelend!!!?? Deze ogenblikken van plaatsvervangende schaamte werden dan weer goedgemaakt door een spannende boxfinale, tussen een bejaarde boxer en een fltsende jonge snaak die klop kreeg van Balboa.
Blood Diamond, gepost op 08/02/2007 - quotering: 5/10
Alle vooroordelen over afrika worden hier weer eens op een rijtje gezet, en met een sneer van zwartgalligheid. TIA is een afkoring van 'This Is Africa' een uitvinding van een van de hoofrolspelers, en bedoeld hiermee dat er in Afrika geen normen en waarden zijn zoals in het westen, en minderwaardig is op alle vlakken. Als triller mag deze film er wel zijn, maar voor zijn cultureel-maatschappelijke incorrectheden geef ik hem maar een 5/10.

Volgende pagina > Einde >> 

Alle bioscoopzalen in België en Luxemburg

Gebruiksvoorwaarden - ©1996-2008 Ipm sa - Contact