Login Inschrijven
Paswoord Opslaan 
Home Films Programma Bonus Forums Agenda Services  
De mening van de bezoekers Open forum Gebruiksvoorwaarden   fr

Profiel van andreo

andreo is een man van 59 jaar en woont in Antwerpen .
Hij is lid van Cinebel sinds 09/08/2006. Om deze persoon een bericht te sturen, kan u hier klikken
Geen evaluatie van deze bezoeker.

andreo heeft reeds 7 berichten op het forum geplaatst.
The Climates, gepost op 01/09/2007 - quotering: 8/10
MOOIE MAAR TRAGE FILM OVER EEN MAN DIE NIET KAN KIEZEN TUSSEN TWEE VROUWEN. HET VERHAAL MAG DAN FLINTERDUN ZIJN EN DE ACTEERPRESTATIES WAT'OVERDUN',HET SCHITTERENDE CAMERAWERK TREKT ALLES RECHT.DE POËZIE DIE DEZE FILM UITSTRAALT LAAT JE STIL WORDEN!
The Bubble, gepost op 04/09/2007 - quotering: 10/10
Heerlijke film van een Israëlische regisseur over mooie en pijnlijke zaken die in Israël allemaal taboe zijn. EYTAN FOX levert andermaal een puntgave film af die schittert door zijn genialiteit. Heel spontaan brengt hij een relatie tussen een Israëlische en een Palentijnse man in beeld,met als achtergrond een bruisend Tel Aviv. Dit kan in 'the bubble' die Tel Aviv is. Deze zeepbel spat echter uit mekaar wanneer de schrijnende realiteit in alle hevigheid losbarst. Oersterke cast, professionele fotografie. Een film die heel lang blijft nazinderen!
Mio Fratello e Figlio unico, gepost op 17/09/2007 - quotering: 8/10
Goed gemaakte film. Het thema van de Italiaanse broederliefde lijkt echter wat uitgemolken te zijn! Toch bekijkenswaardig al was het maar om de schitterde vertolking van het hoofdpersonage!
Ben X, gepost op 28/09/2007 - quotering: 10/10
Wat sommige Vlaamse filmcritici bezielt om de debuutfilm, Ben X, van Nic Balthazar op een arrogante manier te kraken, snap ik echt niet. Is het jaloezie? Het zou wel eens best kunnen. De prijzenregen in Canada vond ik echt terecht. Het is een hele mooie film die een heel gevoelig thema op een artistieke maar wel heel gevoelige wijze in beeld brengt. PROFICIAT voor de hele cast en crew voor deze schitterende film, die heel lang gaat beklijven.
Ensemble, c'est tout, gepost op 14/10/2007 - quotering: 10/10
schitterende film. DE FRANSE FILM OP ZIJN BEST!!!
Michael Clayton, gepost op 29/10/2007 - quotering: 8/10
Wat de vertolking van Georges Clooney betreft ben ik het helemaal met Marcco eens, hij is gewoonweg geniaal. Het scenario vertoont af en toe wat zwakke plekken wat de spanningselementen niet altijd ten goede komt. Het personage Michael Clayton is me ook iets te 'onkreukbaar' Amerikaans! Voor Georges C de film echter braaf uitgekeken!
Il y a longtemps que je t'aime, gepost op 25/03/2008 - quotering: 10/10
Zeer mooie en ontroerende film. Philippe Claudel heeft een oersterk scenario gemaakt en gerigiseerd. Christina Scott Thomas is gewoon magistraal. Een film die me nog lang gaat bijblijven!

Alle bioscoopzalen in België en Luxemburg

Gebruiksvoorwaarden - ©1996-2008 Ipm sa - Contact