| |
| |
| ingevker is
een vrouw
van 27 jaar
en woont in Deurne
.
|
 |
Hij is lid van Cinebel sinds 10/05/2006. Om deze persoon een bericht te sturen, kan u
hier klikken
|
 |
|
Geen evaluatie van deze bezoeker.
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
| |
|
| ingevker heeft reeds 7 berichten op het forum geplaatst. |
|
 |
|
|
|
|
 |
|
|
Crash,
gepost op 14/10/2005 - quotering: 10/10 |
|
Niets op aan te merken! Aangrijpende verhaallijn en interessante personages! |
|
 |
|
|
The Break-up,
gepost op 26/06/2006 - quotering: 6/10 |
|
Ik had veel beter verwacht... Er wordt veel geroepen in de film, maar eigenlijk gaat de film over niet veel en het geroep ook niet... |
|
 |
|
|
The Sentinel,
gepost op 12/09/2006 - quotering: 9/10 |
|
Eindelijk nog is een spannende thriller! Wel een beetje minder '24'-stijl dan verwacht, maar zeker de moeite waard! |
|
 |
|
|
Isolation,
gepost op 23/09/2006 - quotering: 1/10 |
|
Spijtig dat ik geen 0 kan geven, want dit is echte de SLECHTSTE FILM ALLERTIJDEN!!! |
|
 |
|
|
Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull,
gepost op 17/06/2008 - quotering: 5/10 |
|
Teleurstellend... Waarom niet bij het oude vertrouwde Indiana Jones-recept blijven? 'The Crystal Skull' is gewoon een afzichtig voorwerp en de link met archeologie is volgens mij ver te zoeken... Shia LeBoeuf is gewoon verschrikkelijk slecht, Cate Blanchett heeft ook al betere tijden gekend. Harrisson Ford stelde zeker niet teleur, maar het verhaal wel... |
|
 |
|
|
The other Boleyn girl,
gepost op 17/06/2008 - quotering: 9/10 |
|
Een zeer aangename verrassing! Heel goed geacteerd en heel mooi in beeld gebracht. Geschiedkundig niet helemaal correct, maar dat stoort helemaal niet, het 'verhaal' is sterk genoeg op zich. |
|
 |
|
|
Sex and the City: the Movie,
gepost op 17/06/2008 - quotering: 8/10 |
|
Voor liefhebbers van de serie een aanrader! De film gaat voort op hetzelfde elan als de serie. De humor is hetzelfde, het verhaal grotendeels ook (wel of niet met Big trouwen blijft de grote vraag...), maar is wel heel vermakelijk en verveelt geen seconde. |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
|
|