Login Inschrijven
Paswoord Opslaan 
Home Films Programma Bonus Forums Agenda Services  
De mening van de bezoekers Open forum Gebruiksvoorwaarden   fr

Profiel van palawan

palawan is een man van 49 jaar en woont in brugge .
Hij is lid van Cinebel sinds 07/05/2006. Om deze persoon een bericht te sturen, kan u hier klikken
Geen evaluatie van deze bezoeker.

palawan heeft reeds 89 berichten op het forum geplaatst.
1 - 2 - 3 - 4 - 5
Der Untergang, gepost op 07/04/2006 - quotering: 10/10
Zwarte periode uit de geschiedenis subliem verfilmd. Prachtige acteerprestatie van Bruno Ganz.Meesterlijke film.
Saw, gepost op 07/04/2006 - quotering: 10/10
Thriller van een uitzonderlijk niveau. Ongelooflijk spannend. Van het niveau van Blairwitch Project. Voor alle liefhebbers van het genre....een "must seen".
House of Flying Daggers, gepost op 07/04/2006 - quotering: 10/10
Zonet nogmaals "House of flying daggers" bekeken op DVD. Had de film al in de bioscoop gezien en het blijft één van de mooiste asiatische films die ik in de laatste jaren gezien heb. Na het zien van deze film dringt nogmaals tot je door welke "fastfood" films ons wekelijks door de US en Hollywood aangeboden wordt. Ik raad iedereen aan die de kans nog niet had om deze film te zien om van deze parel te genieten. Sublieme schoonheid.
Beautiful people, gepost op 10/04/2004 - quotering: 8/10
Genoten van deze film die ik op DVD gezien heb. Het is een film in de traditie van Ken Loach. Zeer realistisch, menselijk met veel humor maar ook ontroerend. Zeker het bekijken waard.
In America, gepost op 16/04/2004 - quotering: 10/10
Prachtige, gevoelige, ontroerende film met superacteurs. Na het prachtige 'In the name of my father' heeft Jim Sheridan een nieuw meesterwerkje gemaakt.Klasse.
The Interpreter, gepost op 16/09/2005 - quotering: 10/10
Prachtige film. Wat een acteerprestaties van Nicole Kidman en Sean Penn. Subliem.
The Jacket, gepost op 18/09/2005 - quotering: 8/10
Goede film zeker niet de hollywoodstijl. Goed verhaal en prima acteerprestaties. Zeker het bekijken waard.
L'Enfant, gepost op 18/09/2005 - quotering: 10/10
Prachtige film. Een film die blijkt boeien wat niets steeds kan gezegd worden van de films van de gebroederes Dardenne. Een terechte winnaar van de Palme d'or en een film waar we als belgen fier mogen op zijn.
The Da Vinci Code, gepost op 20/05/2006 - er is geen score voor dit bericht
Geen spanning, emotie, ontroering. Deze film geeft enkel op groot doek enkele passages weer van het prachtige boek van Dan Brown. Enkel lezers van het boek zullen gematigd van de film kunnen genieten. Wie het boek niet gelezen heeft zal zich dood vervelen.
Grizzly Man, gepost op 25/05/2006 - quotering: 10/10
Prachtige documentaire over het leven van Timothy Treadwell. Alhoewel ik niet geloof in de manier waarop hij de problematiek aanpakte heb ik wel bewondering voor iemand die z'n liefde voor de beren tot het extreme dreef. De documentaire is ook op een meesterlijke manier gemonteerd door Werner Herzog en vermijdt elke vorm van sensatie. Iedereen moet zeker deze documentaire zien, al was het maar om Timothy Treadwell in gedachten ter herdenken.

Volgende pagina > Einde >> 

Alle bioscoopzalen in België en Luxemburg

Gebruiksvoorwaarden - ©1996-2008 Ipm sa - Contact