Login Inschrijven
Paswoord Opslaan 
Home Films Programma Bonus Forums Agenda Services  
De mening van de bezoekers Open forum Gebruiksvoorwaarden   fr

Profiel van anneke

anneke is een vrouw van 32 jaar en woont in brasschaat .
Hij is lid van Cinebel sinds 06/05/2006. Om deze persoon een bericht te sturen, kan u hier klikken
Geen evaluatie van deze bezoeker.

anneke heeft reeds 124 berichten op het forum geplaatst.
1 - 2 - 3 - 4 - 5
Broken Flowers, gepost op 09/09/2005 - quotering: 8/10
Rustige, trage en subtiele film. Mooi, grappig en ontwapenend. Alweer een knappe prestatie van Bill Murray, een acteur die de stilte kan laten spreken. De sfeer in de zaal was gezellig, luid gelach, doodse stilte en vrolijk gegrinnik wisselden elkaar vlot af.
Mr and Mrs Smith, gepost op 09/09/2005 - quotering: 4/10
niets voor mij, flauw verhaal dat nergens op slaat en een zeer ongeloofwaardige 'ontknoping'...
Dear Wendy, gepost op 09/09/2005 - quotering: 10/10
Poëtische film, die aanvoelt als een droom, je wordt volledig meegesleurd en opgenomen in een vreemde en verwrongen logica die toch heel natuurlijk aanvoelt, een erg aparte ervaring. Heel sterke regie en acteerprestaties! Ik wou graag nog een tweede keer gaan (leve het cinema-abonnement), maar ook in UGC was deze film na 2 weken al verdwenen. Jammere zaak, zeker als je bedenkt welke snertfilms het al wekenlang volhouden.
The Hitchhiker's Guide to the Galaxy, gepost op 09/09/2005 - quotering: 8/10
Het verhaal lijkt erg chaotisch, maar misschien komt dat omdat ik het boek niet heb gelezen. Niet dat het echt stoorde, de humor zat goed, en vooral de voice-over geeft deze film een leuke en aparte sfeer. Al bij al een redelijke meevaller, mede door de kans om john malkovich en timmeke uit 'the office' nog eens aan het werk te zien :o)
Kiss kiss, bang bang, gepost op 20/09/2005 - quotering: 8/10
Een 10 voor de stijl, het vertelperspectief, de humor (!!!!), de maatschappijkritiek en Robert Downey Jr., maar iets minder punten voor het verhaal, dat mij toch niet de ganse film lang kon blijven boeien.
Anklaget (Accused), gepost op 23/09/2005 - quotering: 10/10
Een aanrader eerste klas!!!! Dit was sublieme, adembenemende, verbluffende cinema die je al vrij snel bij de keel grijpt, en niet meer loslaat tot lang na het einde. De regie maakt het onmogelijk passief naar deze film te kijken, je wordt als kijker verplicht zelf je oordeel te vellen. En dit zou nog maar zijn debuutfilm zijn... gelukkig maar, er mogen nog veel van dergelijke parels volgen. En wat betreft de hoofdrolspeler, Troels Lyby... bank vooruit en kus van de juf. Ik vrees wel dat dit soort film absoluut niet tot zijn recht zal komen als je hem op dvd bekijkt, dus een gouden raad: haast je naar de bioscoop, koop een ticketje, vlei je in de zetel, en laat het je overkomen.
A good Woman, gepost op 23/09/2005 - quotering: 8/10
Ontspannende film, de dialogen spreken aan, en vooral de oudere heren zijn zeer overtuigend in hun rol. Ik denk dat de film overtuigender had kunnen zijn met andere (misschien ook onbekendere) actrices. Ik had vooral moeite om Helen Hunt te plaatsen in haar rol. Ik vind haar een goeie actrice, maar voor mij paste ze niet bij dit personage.
Sophie Scholl - Die Letzten Tage, gepost op 26/09/2005 - quotering: 8/10
Ik sluit mij gedeeltelijk aan bij de anderen: het verhaal en de boodschap, dat is wat bij deze film telt, en dat zal inderdaad evengoed tot zijn recht komen op dvd/televisie dan op het grote scherm. De muziek tijdens de film vond ik niet goed. Wel zeer overtuigend acteerwerk. Al bij al een mooi respectbetoon aan enkele moedige mensen, en alleen al daarom het bekijken waard!
A Dirty Shame, gepost op 01/10/2005 - quotering: 8/10
Amusement, ontspanning, goe gelachen, dit was puur plezier!!
Nochnoi Dozor (Night Watch), gepost op 04/10/2005 - quotering: 6/10
Er zitten zeer veelbelovende stukken in de film, maar bij de uitwerking blijf je toch wat op je honger zitten. Voor mij een score tussen 5 en 7,5 waard. Ik ben benieuwd naar het vervolg, hopelijk dan een overtuigde 7,5 of zelfs meer!!

Volgende pagina > Einde >> 

Alle bioscoopzalen in België en Luxemburg

Gebruiksvoorwaarden - ©1996-2008 Ipm sa - Contact