Login Inschrijven
Paswoord Opslaan 
Home Films Programma Bonus Forums Agenda Services  
De mening van de bezoekers Open forum Gebruiksvoorwaarden   fr

Profiel van romain

romain is een man van 36 jaar en woont in hamont .
Hij is lid van Cinebel sinds 19/04/2006. Om deze persoon een bericht te sturen, kan u hier klikken
Geen evaluatie van deze bezoeker.

romain heeft reeds 2 berichten op het forum geplaatst.
Gothika, gepost op 17/03/2004 - quotering: 8/10
Halle Berry is goed op dreef in deze nagelbijter van formaat.Ze bewijst hier dat ze meer kan dan mooi zijn. In zijn genre een absolute aanrader! 8,5/10
Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull, gepost op 25/05/2008 - quotering: 5/10
De domper van het jaar! Al enkele jaren zit ik uit te kijken naar dit vierde deel van mijn grote jeugdheld. De teleurstelling kon niet groter zijn toen ik gisteren uit de bioscoop kwam. Op het moment dat de schaduw van de man met de hoed op de autodeur verschijnt, begint de adrenaline te lopen. En de eerste aktiescene ademt ook nog de indysfeer. Maar alles wat daarna volgt is een aanfluiting voor de vorige delen. Het lijkt wel of Spielberg en co hebben toegekeken hoe de jongens van de special effects alles uit de kast probeerden te halen(wat overigens goed gelukt is). Dat vind ik allemaal prima maar bij Dr. Jones verwacht ik toch nog iets meer. Een beetje verhaal bijvoorbeeld. Niet te geloven dat ze hier zo lang op gewerkt hebben. De ingredienten zijn ongekruid in de pan gegooid. Even roeren en dan onder een laag effecten geserveerd. Getuige hiervan het werkelijk totaal belachelijke onindyachtige(dit woord staat niet in de Van Dale) einde. De sidekicks van vroeger waren ook stukken beter(die Shia is behoorlijk irritant). En last but not least; Ford is toch echt te oud geworden voor deze rol. . Er zijn ongetwijfeld mensen die het schitterend gaan vinden maar voor mij blijft the last crusade ook echt de laatste. Conclusie : The man with the hat is back but the magic is gone. *1/2 voor de CGI * voor de hoed, de zweep en het aanstekelijke deuntje= **1/2 op 5

Alle bioscoopzalen in België en Luxemburg

Gebruiksvoorwaarden - ©1996-2008 Ipm sa - Contact