| tucci daniele heeft reeds 43 berichten op het forum geplaatst. |
|
 |
|
|
1 - 2 - 3 - 4 - 5
|
|
 |
|
|
Finding Nemo,
gepost op 07/04/2006 - quotering: 4/10 |
|
Ik vind dit een vrij teleurstellende film.Ik had gehoopt op een zeer lachwekkende en goed gemaakte film.ALleen het laatste has deze film. Komaan wees toch geen meeloper mensen het ziet er leuj uit .Maar het is niet zo.Mensen gaan dit leuk vinden omdat het met vissen te maken heeft.Ik heb maar 3 keer gelachen 1)met de vogels2)de schildpadden3)wanneer de vissen willen ontsnappen maar toch nie weg kunnen omdat ze in een plastic zak nie uitkomen.Monsters Inc. was geweldig dit idioot .Ik heb net een paar clipkes bekeken van de tegenhanger A Shark Tale die ziet me er toch wel veel grappiger uit. |
|
 |
|
|
Blade Trinity,
gepost op 07/04/2006 - quotering: 8/10 |
|
ok deze film mag misschien de minste zijn van de drie maar of hij slecht is? Helemaal niet gewoon verstand op nul zetten en da is al wat ge moet doen. Maar waarvan ik het meeste krampen krijg is van die idioot die zichzelf Neo noemt(origineel trouwens)sarcastisch bedoelt natuurlijk. Gij vindt dat deze film ondermaats vindt ? Alien Vs. Predator vond ge wel goed.Twee bekende figuren die elkaar te lijf t'is niet spannend en helemaal niet origineel. Minder uw mond open trekken ,want ge doet alsof ge een ECHTE filmcriticus zijt en da zijt ge helemaal niet. |
|
 |
|
|
The Exorcist: the beginning,
|
Beter dan 2&3 maar toch heel zwak . |
|
 |
|
|
The Machinist,
gepost op 07/04/2006 - quotering: 10/10 |
|
Schitterende film . Eén van de beste film die ik dit jaar gezien heb. Adembenemend |
|
 |
|
|
Alexander,
|
Kijk historisch zal het helemaal niet kloppen,maar das nie erg. Ik vond hem eigenlijk niet zo slecht ik heb in die 3 uur me toch niet verveeld en da is al iets om wauw te zeggen want 3 uur is lang. Kijk ik verwachte me niet een spectaculaire oorlogsfilm over alle slagvelden van Alexander ,want zo een film is het ook niet.Je ziet er een paar maar niet echt veel.Er zitten voor mij toch een paar minpunten. 1)Angelina Jolie pracht van een vrouw ,maar ze heeft een vreselijke accent in die film 2)Alhoewel dit geen echte oorlogsfilm is mocht er toch een paar gevechten meer zijn. 3)Jared Leto is een dikke idioot. Dat is al voor de rest goed ,maar niet meer. |
|
 |
|
|
Kingdom of heaven,
|
Ik vond de film niet zo geweldig als wat ze beweerden.Dat beweert niet dat het een slechte film is ,bijlange niet. De gevechtscenes waren mooi ,acteerwerk gewoon OK . Alleen de film komt wat traag in gang en als ik moest kiezen tussen Gladiator en Kingdom Of Heaven dan kies ik toch Gladiator Russel Crowe maakte de film als hoofdrolspeler ,maar Orlando Bloom niet in deze film.Alhoewel dat dit zijn beste acteerwerk was in al zijn film .Toch liever een ander acteur in de plaats gezien . Ridley Scott je hebt een goeie film gemaakt ,maar kon toch veel beter in mijn ogen. |
|
 |
|
|
Elektra,
|
Saai. Er gebeurt niets .Enigste wat ik wel mooi vond is die éne met zijn levende tatoeage ,maar voor de rest niet veel soeps. Geef mij ,maar Daredevil. |
|
 |
|
|
Sin City,
gepost op 07/04/2006 - quotering: 10/10 |
|
Wat een BOM van een film!!! Eén van de beste die ik heb gezien . Geef nog zo van die films en ik ben meer dan content . Klasse!!! |
|
 |
|
|
The Matrix Reloaded,
gepost op 04/10/2003 - quotering: 10/10 |
|
even goe als de eerste geweldige actie minder goeie verhaal dan de eerste maar toch nog goe .voor mij is da een perfecte film om u niet te vervelen. |
|
 |
|
|
Shrek 2,
gepost op 25/08/2004 - quotering: 10/10 |
|
Een aangenaam en op momenten een zeer grappige animatie film kinderen vinden dit geweldig ,maar ouderen gaan dit nog geweldiger vinden.Donkey is nog altijd goed en steelt weer de show en Puss in boots komt ook nog wat flinke humor brengen .Een zalige en een zeer komische film . |